Haha!Äh, du kommer tacka mig den 24:e när alla luckor är öppnade och du har ett bord av väldoftande produkter framför dig
Dom var jävligt snabba vill jag lova, dom har redan informerat transportören om kommande leverans!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha!Äh, du kommer tacka mig den 24:e när alla luckor är öppnade och du har ett bord av väldoftande produkter framför dig
Ja det är det som är så bra med kalendrar, att man kan prova på märken man är nyfiken på.Jag gillar också märket! Har inte testat något innan vad jag minns så nu går jag all in och provar allt
Men okej, nu fick jag en länk av en kompis där man kan kolla upp utgångsdatumet. Nordicfeel skrev i sitt mail att mascaran skulle slängas men den är faktiskt okej i över 8 månader till! Lätt att den ska användas då!Och det här var sminket som hade utgått:
En mascara från Estee Lauder, en highlighter från Orfa och ett läppstift från Isadora
Visa bifogad fil 79394
Vill också vara gift med din make... Vilken bra överraskning!Maken överraskade med Mr cakes kalender idag!
Stackars dig som fick så mycket saker gratis...okej, här kommer en bild på innehållet
Visa bifogad fil 79393
Det gjorde inte jätteont jag är fortfarande lite i chock men väldigt glad! Vilken jäkla tur att det blev två köp av just den härStackars dig som fick så mycket saker gratis...
Tack för tipset! Klickade just hem en YR-kalender, jag medHa! Mecenat gav 20% rabatt på Yves-Rocher, inkl kalendern
Nästa år: "Med koden Zinfernia får du 20% rabatt på alla julkalendrar"Tack för tipset! Klickade just hem en YR-kalender, jag med