Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kostade typ 169 kr på tehuset Java bara! Och man får 10q rabatt på ett köp om man signar upp sig på nyhetsbrevMwaaahh!!! Älskar Mumin, dricker mycket te. Jag får inte ens googla efter den kalendern känner jag
Mwaaahh!!! Älskar Mumin, dricker mycket te. Jag får inte ens googla efter den kalendern känner jag
Tänkte också vänligt meddela att den inte ens var dyrKostade typ 169 kr på tehuset Java bara! Och man får 10q rabatt på ett köp om man signar upp sig på nyhetsbrev
Såg just att någon lagt ut en på Tradera. Där låg den nu på 180 kr. Varför kollar man inte först vad den går på i butik innan man budar?Tänkte också vänligt meddela att den inte ens var dyr
Alltså, that's it. Du och @Blyger har just fått mig att shoppa kalendern! Hur visste du att jag även älskar tehuset Java? Som uppvuxen i Lund måste jag liksom gynna dem.Kostade typ 169 kr på tehuset Java bara! Och man får 10q rabatt på ett köp om man signar upp sig på nyhetsbrev
Herregud! Jag måste köpa en kalender till för att fira rekordet!
Fixar det ikväll Jag har redan öppnat hela eftersom den ändå inte blir komplett med tre luckor som utgår. Tror ändå att jag kan använda någon av luckorna med gammalt smink i där utgångsdatumet bara var för någon månad sedan och det är en puderprodukt det handlar om.Eftersom jag bannat mig själv från att kolla på öppningen av Yves Rocher så tycker jag så klart att du kan öppna denna också!
(Min YR kalender är nu på väg hem till mig, och tidigare ikväll så fixade jag klart de få julklappar jag kommer ge bort i år. Så jag känner mig faktiskt redo för både december och julafton nu!)
Hmmm jag kanske kan ha en egen tråd för mitt tjuvstartande?Kanske @Zinfernia får göra en helt egen öppningstråd, och vi andra gör en mer allmän... I den här takten hon köper kalendrar kommer hon själv lägga ut lika många bilder/inlägg varje dag som vi andra kommer göra tillsammans tror jag
Förresten, den här och hårvinägern från lucka 2 kan jag lätt tänka mig att köpa större flaskor av. Luktar gudomligt!En bodylotion, luktar gott den också!
Hårvinägern i förra luckan var för övrigt superbra!
Visa bifogad fil 79231
Äh, du kommer tacka mig den 24:e när alla luckor är öppnade och du har ett bord av väldoftande produkter framför dig@Zinfernia alltså jag blir fan sugen på en Yves kalender! Allt är ditt fel har använt enstaka produkter från dom och alltid gillat dom, min farmor köper ofta därifrån och brukar ha dubletter så då har jag fått en
Jag gillar också märket! Har inte testat något innan vad jag minns så nu går jag all in och provar alltEtt tips till er som är nyfikna på yves Rocher är att skriva upp sig på deras nyhetsbrev för då får man ofta erbjudanden och rabattkoder.
Några av mina favoritprodukter kommer därifrån tex har de en bodylotion med shea som är skön för torr hud, bra sminkborttagning, bra läpprodukter och vissa av duschtvålar och parfymer är riktigt goda. Jag såg att de precis har kommit med nya ögonskuggspaletter. De har inte haft paletter förut så jag funderar på att köpa en sån istället för kalendern. Kalendern innehåller ju produkter som jag redan har testat.
Obs! jag jobbar inte där- låter som jag gör mkt reklam för dom.
Men det är ett roligt märke som jag har använt mkt av. Jag brukar passa på då de har reor och när man då ofta får fler saker på köpet blir det bra pris.
Kalendern är ju riktigt prisvärd. Bara tex den luckan som @Zinfernia öppnade senast kostar ca en hundralapp när man köper den separat. Så bra sätt att få prova olika produkter.