Adventskalendertråden 2021

Eftersom jag bannat mig själv från att kolla på öppningen av Yves Rocher så tycker jag så klart att du kan öppna denna också!

(Min YR kalender är nu på väg hem till mig, och tidigare ikväll så fixade jag klart de få julklappar jag kommer ge bort i år. Så jag känner mig faktiskt redo för både december och julafton nu!)
Fixar det ikväll :D Jag har redan öppnat hela eftersom den ändå inte blir komplett med tre luckor som utgår. Tror ändå att jag kan använda någon av luckorna med gammalt smink i där utgångsdatumet bara var för någon månad sedan och det är en puderprodukt det handlar om.

Sånt himla lyxproblem förresten, nu har jag en massa dubbletter eftersom jag beställde två kalendrar och jag har inte behövt betala en spänn 😅 Funderar på om jag ska behålla något eller bara ge bort den andra uppsättningen rakt av.

YR tror jag att du blir jättenöjd med! Allt jag har öppnat hittills har luktat fantastiskt!

Ett rött läppstift. Ja, varför inte? Jag är dålig på att använda röda läppstift även om jag egentligen passar rätt bra i det med min bleka hud och mörka hår. Bättring nu kanske!
IMG_20211111_062008.webp

Ett tips till er som är nyfikna på yves Rocher är att skriva upp sig på deras nyhetsbrev för då får man ofta erbjudanden och rabattkoder.

Några av mina favoritprodukter kommer därifrån tex har de en bodylotion med shea som är skön för torr hud, bra sminkborttagning, bra läpprodukter och vissa av duschtvålar och parfymer är riktigt goda. Jag såg att de precis har kommit med nya ögonskuggspaletter. De har inte haft paletter förut så jag funderar på att köpa en sån istället för kalendern. Kalendern innehåller ju produkter som jag redan har testat.

Obs! jag jobbar inte där- låter som jag gör mkt reklam för dom. :D

Men det är ett roligt märke som jag har använt mkt av. Jag brukar passa på då de har reor och när man då ofta får fler saker på köpet blir det bra pris.
Kalendern är ju riktigt prisvärd. Bara tex den luckan som @Zinfernia öppnade senast kostar ca en hundralapp när man köper den separat. Så bra sätt att få prova olika produkter.

Niveas kalender? Någon som vet något om den? Eller någon annan skönhetskalender max 500? Yves har jag koll på ;)

Är det bara müsli i müsli-kalendern också? Inga tillbehör? De hade så fina muggar :idea:

Ett tips till er som är nyfikna på yves Rocher är att skriva upp sig på deras nyhetsbrev för då får man ofta erbjudanden och rabattkoder.

Några av mina favoritprodukter kommer därifrån tex har de en bodylotion med shea som är skön för torr hud, bra sminkborttagning, bra läpprodukter och vissa av duschtvålar och parfymer är riktigt goda. Jag såg att de precis har kommit med nya ögonskuggspaletter. De har inte haft paletter förut så jag funderar på att köpa en sån istället för kalendern. Kalendern innehåller ju produkter som jag redan har testat.

Obs! jag jobbar inte där- låter som jag gör mkt reklam för dom. :D

Men det är ett roligt märke som jag har använt mkt av. Jag brukar passa på då de har reor och när man då ofta får fler saker på köpet blir det bra pris.
Kalendern är ju riktigt prisvärd. Bara tex den luckan som @Zinfernia öppnade senast kostar ca en hundralapp när man köper den separat. Så bra sätt att få prova olika produkter.
Jag gillar också märket! Har inte testat något innan vad jag minns så nu går jag all in och provar allt :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 669
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025