Jag vet inte om jag ska tacka eller inte, men en kalender blev nyss beställd.Benify erbjuder också 20% på yves rochers kalender
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte om jag ska tacka eller inte, men en kalender blev nyss beställd.Benify erbjuder också 20% på yves rochers kalender
Oh den där var jag sugen att lägga till som extra men blev snål. PerfektEn shower gel med chokladdoft
Jag som precis gnällt över att jag längtar tills jag gjort slut på en annan sån som också luktar (stinker) choklad
Den här luktade dock betydligt bättre än I Loves variant! Inte en favorit men jag kan stå ut med det
Visa bifogad fil 79418
Den är nog bra att testa i liten storlek först eftersom den luktar så specielltOh den där var jag sugen att lägga till som extra men blev snål. Perfekt
Måste medge att jag skrattade till angående denna speciella tolkning av lucköppning (men förstår att det hamnade i fel tråd)Fick tummen ur och bokade tid hos bm för cellprov och spiralbyte också!
Det gjorde detMåste medge att jag skrattade till angående denna speciella tolkning av lucköppning (men förstår att det hamnade i fel tråd)
Måste medge att jag skrattade till angående denna speciella tolkning av lucköppning (men förstår att det hamnade i fel tråd)
Jag är inte feg!Jag hoppas VERKLIGEN att de inte kommer med någon kalender som innehåller ovanstående! Det känns som ett lite väl innovativt tema för en adventskalender...
Edit: Men om de skulle göra det så vet vi ju vem som köper en Eller hur, @Zinfernia?
Det skulle iofs vara nåt!Jag är inte feg!
Jag trodde @Ninnurur hade köpt en kalender med "Tråkiga uppgifter att utföra" och redan börjat smygöppna!
Det skulle iofs vara nåt!
Äntligen en kalender jag faktiskt behöver och inte bara villhöver"Lucka nr 5: Rensa vattenlåset i badrummet"
Nä så får de inte göra. Hade mailat företaget direkt om du inte redan gjort det.Min hårsnoddskalender kom idag, tyvärr så dåligt paketerad så att vissa av luckorna är öppna.
Jag vet inte riktigt vad det säger om mig men jag blev JÄTTEPEPP på att göra en sådan här kalender??"Lucka nr 5: Rensa vattenlåset i badrummet"
https://www.coolstuff.se/kalender/adventskalender/get-boring-stuff-done-adventskalender-pid-16924Jag vet inte riktigt vad det säger om mig men jag blev JÄTTEPEPP på att göra en sådan här kalender??
För att få riktigt julfint och städat i god tid innan jul och sen bara kunna njuta av ledighet och julmat i mellandagarna
Jag vet inte riktigt vad det säger om mig men jag blev JÄTTEPEPP på att göra en sådan här kalender??
För att få riktigt julfint och städat i god tid innan jul och sen bara kunna njuta av ledighet och julmat i mellandagarna
Nä så får de inte göra. Hade mailat företaget direkt om du inte redan gjort det.
Äntligen en kalender jag faktiskt behöver och inte bara villhöver