Här är hon iaf oskyldig, mor min kom på det självJa! Jag skyller allt på henne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är hon iaf oskyldig, mor min kom på det självJa! Jag skyller allt på henne!
@Zinfernia Har du beställt den här ännu nu då?
Men hallå, jag ska belöna mig i december, inte straffa mig! Hur kul är det att gå upp på morgonen och öppna en lucka med tråkiga städuppgifter? Jag hade "försovit" mig varenda dag av ren princip@Zinfernia Har du beställt den här ännu nu då?
@Zinfernia Har du beställt den här ännu nu då?
Ja eller hur, 100 spänn för uppgifter som vilken besökare som helst kommer att påpeka alldeles gratisJag är lite sugen, men tyckte den var lite dyr.
Haha, jag googlade, testade några som inte funkade, gav upp. Så tack, nu ska jag beställaDe har fortfarande Singles Day så 22% på ett köp.
Edit: Äsch, det gällde inte kalendern. Men googla på rabattkod och YR så får du flera förslag.
Edit 2: Den här på 20% funkade GRATISYR20X
DIY kalender, bjud hem en jobbig typ som säger till dig 24 saker du borde få gjort hemma? Jag kan låna ut min svärfar om nån e sugen,, hahaJa eller hur, 100 spänn för uppgifter som vilken besökare som helst kommer att påpeka alldeles gratis
Hoppas att du också får några gratisgrejer. Jag fick en parfym, en mascara, en necessär och några krämprover på köpetHaha, jag googlade, testade några som inte funkade, gav upp. Så tack, nu ska jag beställa
Jag bjuder nog hellre hem en städfirma och betalar fakturanDIY kalender, bjud hem en jobbig typ som säger till dig 24 saker du borde få gjort hemma? Jag kan låna ut min svärfar om nån e sugen,, haha
I vilken kalender fick duOkej, mina badrumsskåp lär inte gapa tomma de närmaste åren efter det här
Visa bifogad fil 79435
Åh, gratisgrejer är alltid kul!Hoppas att du också får några gratisgrejer. Jag fick en parfym, en mascara, en necessär och några krämprover på köpet
Nordicfeel Make Up Guru Fyra per kalender!I vilken kalender fick dusminkborstarna?
Ja jag blev jätteglad, speciellt över parfymen. Den doftar himmelsktÅh, gratisgrejer är alltid kul!
Kanske jag med. Har bara köpt en trisskalender hittills men vill ha nån roligare också.Lakritstsbrikens finns på rea nu, 222kr på matsmart
Jag kanske behöver den…
Lakritstsbrikens finns på rea nu, 222kr på matsmart
Jag kanske behöver den…
Tips var lite uppmärksam i kassan för ibland behöver man klicka i att man väljer saker.Åh, gratisgrejer är alltid kul!
Lakritstsbrikens finns på rea nu, 222kr på matsmart
Jag kanske behöver den…