Adventskalendertråden 2021

Alltså du är fantastisk!:laugh: Kommer bli kul att se typ 10 inlägg av digvarje dag i december.:D
Jag är mer fattig för tillfället än fantastisk men tack snälla! 😍😂 Kommer jag inte upp enkelt på morgonen i december så lär det aldrig ske 😆

Japp vi borde få provision. :laugh:
Sen är den väl en av de billigaste när det handlar om skönhetskalendrar.
Ja det är ju allmänt känt att hästfolk hellre lägger pengar på hästvård än på sitt eget yttre. Förmodligen därför den går som tåget här 😂

Paketerade precis ihop paket nr 24 i mammas paketkalender. Det ska bli så himla roligt att höra reaktionen 😁. Det har varit roligare att göra en till henne än en till mig själv 😅. Den består av lindorkulor i flera olika smaker, några mintgodisar och flera saker jag tillverkat själv. Bland annat då nr 24:

D4E93E03-60B8-4B89-9532-B8E59DC19131.webp

Först ritat upp filen i datorn, sen skickat över den till min lasermaskin som först graverat och skurit ut plastbakgrunden, och sen graverat och skurit granarna i plywood. Därefter har jag färgat träbiten med starkt kaffe 😁. Lite lim och ett snöre på det så var den klar 👌
Oj den var jättefin! :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 668
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
823
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka