stjarnhimmel
Trådstartare
Nordic feel verkar ha fattat hypen med skönhetskalendrar. Fyra egna har de sålt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ge bort presenter/julklappar i.Okej, tips på vad man kan göra med alla sidenpåsar från Nordicfeel? I och med att jag har köpt fyra kalendrar med samma upplägg kommer jag ha 96 såna här påsar när allt öppnande är över
Visa bifogad fil 79545
Smyckesförvaring? Jag har alltid ett par stycken i min necessär vid resa för klocka och smycken. Har i träningsväskan också för att lägga klocka i under träning och i handväska för inköp av småpratar. Extra mobilladdare ligger in i datorväskan etc.Okej, tips på vad man kan göra med alla sidenpåsar från Nordicfeel? I och med att jag har köpt fyra kalendrar med samma upplägg kommer jag ha 96 såna här påsar när allt öppnande är över
Visa bifogad fil 79545
Okej, tips på vad man kan göra med alla sidenpåsar från Nordicfeel? I och med att jag har köpt fyra kalendrar med samma upplägg kommer jag ha 96 såna här påsar när allt öppnande är över
Visa bifogad fil 79545
Ge bort presenter/julklappar i.
Smyckesförvaring? Jag har alltid ett par stycken i min necessär vid resa för klocka och smycken. Har i träningsväskan också för att lägga klocka i under träning och i handväska för inköp av småpratar. Extra mobilladdare ligger in i datorväskan etc.
Kanske för att göra egen kalender nästa år till någon? Till julklappar och presenter?
Jag har redan jättefina presentpåsar som används när jag till exempel säljer smycken jag sytt så jag behöver inte fler såna, särskilt inte med Nordicfeellogga påSkydd för dina smycken?
Och riktigt bra kalendrar också! Tror ingen av deras har kostat mer än 1500:- och ändå har det uteslutande varit kul grejer i helt okej storlekar.Nordic feel verkar ha fattat hypen med skönhetskalendrar. Fyra egna har de sålt.
Det finns ingen lagstadgad övre maxgräns, däremot rekommenderar Folkhälsoinstitutet att man noga planerar sin ekonomi innan man börjar köpa kalendrar. Risken är annars att man får näringsbrist då man kommande år tvingas leva på nudlar och gröt.Är det någon som har räknat på hur många kalender som är det optimala, finns det något gyllene snitt när det kommer till adventskalendrar? Två? Fem? Ännu flera?
Jag har fyra, bör jag köpa fler?
Eller choklad, kaffe och the, beroende på kalendrarna man köptDet finns ingen lagstadgad övre maxgräns, däremot rekommenderar Folkhälsoinstitutet att man noga planerar sin ekonomi innan man börjar köpa kalendrar. Risken är annars att man får näringsbrist då man kommande år tvingas leva på nudlar och gröt.
Vart hittade du rabatten?25% rabatt på Lumenes kalander så kan hända att jag köpte den också.
Köpte Yves Rochers kalender till mamma för vet att hon älskar deras produkter.
Har lovat en kinder-kalender till dottern också.
Nu får det vara slut, tack och hej.
MüsliEller choklad, kaffe och the, beroende på kalendrarna man köpt
Tyckte nog att jag läste i samband med ökningen av covid-smittan i världen att FHM har gått ut med rekommendationen av minst två kalendrar i famnen när man är ute och handlar. För avståndets skull givetsvis.Det finns ingen lagstadgad övre maxgräns, däremot rekommenderar Folkhälsoinstitutet att man noga planerar sin ekonomi innan man börjar köpa kalendrar. Risken är annars att man får näringsbrist då man kommande år tvingas leva på nudlar och gröt.
Oh, det kanske är sant! Måste man köpa minst två kalendrar per gång man är ute? I så fall får jag nog höja bolånetTyckte nog att jag läste i samband med ökningen av covid-smittan i världen att FHM har gått ut med rekommendationen av minst två kalendrar i famnen när man är ute och handlar. För avståndets skull givetsvis.
Jag tolkade rekommendationen som det ja.Oh, det kanske är sant! Måste man köpa minst två kalendrar per gång man är ute? I så fall får jag nog höja bolånet
Bäst att göra som FHM säger då, man vill ju inte vara en oansvarig medborgare!Jag tolkade rekommendationen som det ja.
Det finns ingen lagstadgad övre maxgräns, däremot rekommenderar Folkhälsoinstitutet att man noga planerar sin ekonomi innan man börjar köpa kalendrar. Risken är annars att man får näringsbrist då man kommande år tvingas leva på nudlar och gröt.