Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp för två år sedan.Någon som testat HMs sminkkalender?
Låter intressant då!Japp för två år sedan.
Bra med tanke på låga priset. Bara man är medveten om att produkterna är i liten storlek.
Ja vissa saker som läppstift, ögonskugga och sånt hinner man ofta ändå inte göra slut.Låter intressant då!
Tycker generellt HMs smink är helt ok, och små förpackningar gör mig inte så mycket eftersom jag inte använder mängder ändå
Den finns med i trådenHoppar in och tipsar om julkalender från Pen Store. Dottern fick en som hon tjuvöppnat 3 luckor i och mkt nöjd hittills då hon gillar att teckna och skriva
https://penstore.se/pen-store/pen-s...JQ2yD8emE_nVfGOySWgVK1X9s_vwV4vMaAtNREALw_wcB
Tips om julkalender för ca 200 kr till en 5-åring? Vill inte ha en chokladkalender Funderar på att göra en egen, typ en present per advent, men tror hon skulle uppskatta mer att öppna varje dag.
Får visa henne och se om hon godkänner, jag gör det iaf!Kanske Astrid Lindgren?
Länk till kalendern hos Apotea
Jag har köpt en schleich-kalender till min 5-åring. Kostade 280kr.Tips om julkalender för ca 200 kr till en 5-åring? Vill inte ha en chokladkalender Funderar på att göra en egen, typ en present per advent, men tror hon skulle uppskatta mer att öppna varje dag.
Tack för tips! Ska visa den också!Jag har köpt en schleich-kalender till min 5-åring. Kostade 280kr.
Vilken fin! Du kanske har nämnt det, men var har du köpt granen?Så var den lilla granen fylld med praliner, redo för 1a december!
Edit: kanske ska skicka med bilden också...
Visa bifogad fil 79486
Visst är den, mjuk i färgerna och perfekt storlek! Den är från Ahlgrens konfektyr i Lund, det var deras egen pralinkalender jag köpte för 3-4 år sen. Vet inte om det går att hitta något liknande utan att den redan är fylld.Vilken fin! Du kanske har nämnt det, men var har du köpt granen?
Ja himla mysig i färg! Jag får kika runt lite till nästa år om jag hittar nått liknande. Fylld eller inte spelar ju ingen roll, då blir det ju dubbelt nöje om den är fylld och man kan återanvända den som du gjort!Visst är den, mjuk i färgerna och perfekt storlek! Den är från Ahlgrens konfektyr i Lund, det var deras egen pralinkalender jag köpte för 3-4 år sen. Vet inte om det går att hitta något liknande utan att den redan är fylld.
Har en bekant/barn som köpt sommarskuggans julkalender. Så om den är poppis hos ditt barn kan det kanske vara ett alternativ.Tips om julkalender för ca 200 kr till en 5-åring? Vill inte ha en chokladkalender Funderar på att göra en egen, typ en present per advent, men tror hon skulle uppskatta mer att öppna varje dag.
Ja det är den bästa sortens återvinning, när den innefattar chokladpraliner hittade en liknande fast i trä härJa himla mysig i färg! Jag får kika runt lite till nästa år om jag hittar nått liknande. Fylld eller inte spelar ju ingen roll, då blir det ju dubbelt nöje om den är fylld och man kan återanvända den som du gjort!
Lite dyr Ja kom precis på att en återförsäljare jag använt till mitt företag har massor av julkalendrar i trä dom är ju tomma men betydligt billigare än att köpa en tom/fylldJa det är den bästa sortens återvinning, när den innefattar chokladpraliner hittade en liknande fast i trä här
https://www.coolstuff.se/kalender/c...1Sw1IEQ3RNbnWvovOAeG-OMSZJb2iYhYaAlWlEALw_wcB
Saftigt pris men den var väldigt fin!