Adventskalendertråden 2021

Tips om julkalender för ca 200 kr till en 5-åring? Vill inte ha en chokladkalender :) Funderar på att göra en egen, typ en present per advent, men tror hon skulle uppskatta mer att öppna varje dag.

Så var den lilla granen fylld med praliner, redo för 1a december!

Edit: kanske ska skicka med bilden också...
IMG_20211113_141302.webp

Visst är den, mjuk i färgerna och perfekt storlek! Den är från Ahlgrens konfektyr i Lund, det var deras egen pralinkalender jag köpte för 3-4 år sen. Vet inte om det går att hitta något liknande utan att den redan är fylld.
Ja himla mysig i färg! Jag får kika runt lite till nästa år om jag hittar nått liknande. Fylld eller inte spelar ju ingen roll, då blir det ju dubbelt nöje om den är fylld och man kan återanvända den som du gjort!

Tips om julkalender för ca 200 kr till en 5-åring? Vill inte ha en chokladkalender :) Funderar på att göra en egen, typ en present per advent, men tror hon skulle uppskatta mer att öppna varje dag.
Har en bekant/barn som köpt sommarskuggans julkalender. Så om den är poppis hos ditt barn kan det kanske vara ett alternativ.

Ja himla mysig i färg! Jag får kika runt lite till nästa år om jag hittar nått liknande. Fylld eller inte spelar ju ingen roll, då blir det ju dubbelt nöje om den är fylld och man kan återanvända den som du gjort!
Ja det är den bästa sortens återvinning, när den innefattar chokladpraliner :D hittade en liknande fast i trä här
https://www.coolstuff.se/kalender/c...1Sw1IEQ3RNbnWvovOAeG-OMSZJb2iYhYaAlWlEALw_wcB
Saftigt pris men den var väldigt fin!

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 668
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
823
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka