Funderar på att göra en egen med hästgodis tycker att över 500 kronor är dyrt
Hittade en för 150 (+frakt) men funderar också på att hänga upp en egen när vi julpyntar stallet och bara fyll med godis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på att göra en egen med hästgodis tycker att över 500 kronor är dyrt
Funderar på dessa påsar https://www.xn--ob-eka.se/jul/advent/julkalendrar-adventskalendrar/kalenderpasar-3003419Hittade en för 150 (+frakt) men funderar också på att hänga upp en egen när vi julpyntar stallet och bara fyll med godis!
Nu har jag börjat snegla på lakritsfabrikens kalendrar efter att ha köpt lakrits därifrån för första gången någonsin och älskat det
Såg att jag låg i lä vad gäller inköp av kalenders Så nu har jag beställt pussel, varm choklad och kola!
5 kalenders känns ju dock fortfarande schnålt. Får nog bli mer
Såg att jag låg i lä vad gäller inköp av kalenders Så nu har jag beställt pussel, varm choklad och kola!
5 kalenders känns ju dock fortfarande schnålt. Får nog bli mer
Det här kan vara det bästa jag någonsin läst. Vill du bli min livscoach?Alltså, de ska ju hinna öppnas varje dag också! Tänker att optimalt borde vara ett par till frukost (te+gröt?) någon till lunch (kaffe+pralin efter maten?) och någon mysig på kvällen (kanske ett doftljus, varm choklad och en till godis som man kan njuta av under tiden man öppnar sina hudvårdsprodukter och lägger sitt pussel?)
Vart hittade du den?Varm-choklad-kalender beställd!
Synd jag inte läste detta innan jag hann beställa mer Men nu är det stopp i alla fallAlltså, de ska ju hinna öppnas varje dag också! Tänker att optimalt borde vara ett par till frukost (te+gröt?) någon till lunch (kaffe+pralin efter maten?) och någon mysig på kvällen (kanske ett doftljus, varm choklad och en till godis som man kan njuta av under tiden man öppnar sina hudvårdsprodukter och lägger sitt pussel?)
Det här kan vara det bästa jag någonsin läst. Vill du bli min livscoach?
Se inlägg #834.Vart hittade du den?
Köpt var?Fick hem denna idag
Visa bifogad fil 77803
Vill gärna ha en pralinkalender... Cluizel som jag hade förra året är för dyr sett till innehållet tycker jag. Just nu velar jag mellan Johannas och Minas
Har någon något tips på någon annan eller vet rent av vilken jag bör köpa?!
Edit 2: Ölands Choklad är en bubblare också.
Jag gillar Ölands choklad, deras pepparkakaskola är fantastisk.
Jag prövar Johannas för första gången men jag kan ju ha råkat vara där och köpt mig några praliner tidigare, som smakprov liksom.