Adventskalendertråden 2021

Ja, jag såg en annan där, typ sånhär:
9d92e5d296c23c9974920f21adf01854.jpg

Hittar den inte på hemsidan, men det blir nog en till tur dit och köpa en sån tror jag, den kan man ju återanvända varje år.

Såg att jag låg i lä vad gäller inköp av kalenders :meh: Så nu har jag beställt pussel, varm choklad och kola!

5 kalenders känns ju dock fortfarande schnålt. Får nog bli mer :D

Alltså, de ska ju hinna öppnas varje dag också! Tänker att optimalt borde vara ett par till frukost (te+gröt?) någon till lunch (kaffe+pralin efter maten?) och någon mysig på kvällen (kanske ett doftljus, varm choklad och en till godis som man kan njuta av under tiden man öppnar sina hudvårdsprodukter och lägger sitt pussel?)

Alltså, de ska ju hinna öppnas varje dag också! Tänker att optimalt borde vara ett par till frukost (te+gröt?) någon till lunch (kaffe+pralin efter maten?) och någon mysig på kvällen (kanske ett doftljus, varm choklad och en till godis som man kan njuta av under tiden man öppnar sina hudvårdsprodukter och lägger sitt pussel?)
Det här kan vara det bästa jag någonsin läst. Vill du bli min livscoach?

Det här med kalender har ju verkligen blivit en hype. Surt nog missade jag ju vinkalendern, men nu är Kicks Beauty-kalendern beställd, en tekalender beställd till sambon och en kaffekalender beställd till pappa som fars dag-present! :)

Har även köpt Rituals kalender till systerdottern och en "bygg-ihop-en-X-wing"-kalender till systersonen för flera veckor sen. Ska bli kul att leverera dem!

Synd jag inte läste detta innan jag hann beställa mer :angel: Men nu är det stopp i alla fall ;)

Svårast känns som att bara öppna en lucka i taget, så har man många kalenders har man fler att öppna (givet) och blir förhoppningsvis nöjd av dessa :p

Vill gärna ha en pralinkalender... Cluizel som jag hade förra året är för dyr sett till innehållet tycker jag. Just nu velar jag mellan Johannas och Minas :p

Har någon något tips på någon annan eller vet rent av vilken jag bör köpa?! :angel:

Edit: @Zinfernia Du behöver inte svara, jag tror mina smaklökar är kinkigare än dina ;) :rofl:

Edit 2: Ölands Choklad är en bubblare också.

Vill gärna ha en pralinkalender... Cluizel som jag hade förra året är för dyr sett till innehållet tycker jag. Just nu velar jag mellan Johannas och Minas :p

Har någon något tips på någon annan eller vet rent av vilken jag bör köpa?! :angel:
Edit 2: Ölands Choklad är en bubblare också.

Jag gillar Ölands choklad, deras pepparkakaskola är fantastisk. :d

Jag prövar Johannas för första gången men jag kan ju ha råkat vara där och köpt mig några praliner tidigare, som smakprov liksom. :angel:

Jag gillar Ölands choklad, deras pepparkakaskola är fantastisk. :d

Jag prövar Johannas för första gången men jag kan ju ha råkat vara där och köpt mig några praliner tidigare, som smakprov liksom. :angel:

Jag känner att jag har nog sorterat bort Johannas (jag kan ju inte köpa alla!) så det står mellan Ölands och Minas... båda verkar vara väldigt trevliga.

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 670
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka