Adventskalendertråden 2021

Enligt min Ikea kalender 🙄😳
FB_IMG_1636199703141.webp

Ingen som köpt en kalender med sexleksaker? Något för @Zinfernia kanske att lägga till samlingen? :laugh:
Jag tyckte Therese Lindgrens video med unboxing av de som finns i Sverige var rolig :D En av de var ju verkligen mest skräp.

Jag och sambon har en, så jag hoppas verkligen inte att det är den som är mest skräp :nailbiting::D
Kan du säga vilken det var? Inte för att jag vet vad jag ska göra ifall det är den, den är köpt för så länge sedan så den går inte att skicka tillbaka 😂
Men behöver kanske inte ha så höga förväntningar isf (eller så hinner vi köpa en till:D)

Håller med! Det känns även som att priserna har gått upp.

Jag har ju fastnat för en kalender med engelska delikatesser, men det kostar ju för sjutton 4000:- :bag: Inbillar mig att de ska bli billigare på black friday eller i början på december.:angel:

Åh, är det den här du sett? Jag kollade på den också 🙄

https://www.coolstuff.se/kalender/a...ig-adventskalender-med-delikatesser-pid-18496

(Nej, jag har inget liv utanför julkalendervärlden just nu 😆)
Den här skulle jag också kunna tänka mig! Men lite väl dyrt...

Fudge är gott! :d Jag är nog mer bekymrad över julkakan med russin.:crazy:
Håller med, russin ska hålla sig borta från mat och bakverk.
Men jag gillar dem som de är eller i filmjölk.

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 669
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka