Det får du välja helt själv, fast en helst inte Zalandos. Bara för att det är den enda jag sett en unboxing av så det blir inte så spännande dåÅh, vilket fint initiativ jag är rörd ända in i själen!
Vilken kalender ska jag öppna i så fall då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det får du välja helt själv, fast en helst inte Zalandos. Bara för att det är den enda jag sett en unboxing av så det blir inte så spännande dåÅh, vilket fint initiativ jag är rörd ända in i själen!
Vilken kalender ska jag öppna i så fall då?
Jag har köpt en, från mshop har dock inte tjuvkikat så hoppas att det inte är en dåligIngen som köpt en kalender med sexleksaker? Något för @Zinfernia kanske att lägga till samlingen?
Jag tyckte Therese Lindgrens video med unboxing av de som finns i Sverige var rolig En av de var ju verkligen mest skräp.
I år är jag mer sugen på müsli än på sexIngen som köpt en kalender med sexleksaker? Något för @Zinfernia kanske att lägga till samlingen?
Jag tyckte Therese Lindgrens video med unboxing av de som finns i Sverige var rolig En av de var ju verkligen mest skräp.
Hmm jag är ju så sjukt sugen på att få öppna och nu blev det ju inte alls lättareDet får du välja helt själv, fast en helst inte Zalandos. Bara för att det är den enda jag sett en unboxing av så det blir inte så spännande då
Hmm jag är ju så sjukt sugen på att få öppna och nu blev det ju inte alls lättare
Nej gud, jag tänkte nog mer på Yves Rochers-kalendern i så fall Nordic Feels har jag fortfarande koll på vad som finns i så den får vänta några veckor till, då hinner jag glömma innehålletÖppna fan inte Nordic Feels!
Då måste jag ju lämna tråden
Då bestämmer vi att det blir den! För jag tror inte att nån annan i tråden här har den va?Nej gud, jag tänkte nog mer på Yves Rochers-kalendern i så fall Nordic Feels har jag fortfarande koll på vad som finns i så den får vänta några veckor till, då hinner jag glömma innehållet
Jag lägger ju såklart bilderna i spoiler oavsett alla har väl självdisciplin att låta bli att kolla i så fall?Då bestämmer vi att det blir den! För jag tror inte att nån annan i tråden här har den va?
Mycket smart!Jag lägger ju såklart bilderna i spoiler oavsett alla har väl självdisciplin att låta bli att kolla i så fall?
Den ser ju helt fantastisk ut! Hmm....
Jag är bara orolig att det är för mycket fudge i den (äckligare godis finns ju inte!)
Åh den lät ju jättegod Hellre hundra såna än en bit fudgeFudge är gott! Jag är nog mer bekymrad över julkakan med russin.
Ja, vilken bra idé! Ska vi räkna ner påsken?Haha... man kanske skulle köpa några kalendrar för att öppna nästa år till våren.
Välkommen i klubben har du någon butik i närheten som fortfarande säljer den?Har tittat på massor(!) av kalenderöppningsvideor och känt mjäääh på alla. Blir nog ingen kalender för mig. Sen kikade jag på body shops allra största och känner bara att jag behöver den kalendern.
Ingen som köpt en kalender med sexleksaker? Något för @Zinfernia kanske att lägga till samlingen?
Antagligen är den slut överallt och det är ju tur det isåfallVälkommen i klubben har du någon butik i närheten som fortfarande säljer den?
Billigare men tråkigare december i så fallAntagligen är den slut överallt och det är ju tur det isåfall
Håller med! Det känns även som att priserna har gått upp.
Jag har ju fastnat för en kalender med engelska delikatesser, men det kostar ju för sjutton 4000:- Inbillar mig att de ska bli billigare på black friday eller i början på december.
Den här skulle jag också kunna tänka mig! Men lite väl dyrt...Åh, är det den här du sett? Jag kollade på den också
https://www.coolstuff.se/kalender/a...ig-adventskalender-med-delikatesser-pid-18496
(Nej, jag har inget liv utanför julkalendervärlden just nu )
Håller med, russin ska hålla sig borta från mat och bakverk.Fudge är gott! Jag är nog mer bekymrad över julkakan med russin.