Adventskalendertråden 2021

Sjukt sugen att beställa en sömnadskalender, eller mer specifikt en med bh material. Men eftersom den skulle skickas från Wisconsin blir frakten 60 dollar om jag väljer alternativet med produkter värde 6$ per dag (man kan välja 3$, 6$ och 9$). Men vill haaaaa!

Sjukt sugen att beställa en sömnadskalender, eller mer specifikt en med bh material. Men eftersom den skulle skickas från Wisconsin blir frakten 60 dollar om jag väljer alternativet med produkter värde 6$ per dag (man kan välja 3$, 6$ och 9$). Men vill haaaaa!
Kanske kan du hitta fler som vill sambeställa, typ på ett svenskt sömnadsforum? Jag gjorde så i somras när jag behövde en grej från usa som kostar 30 dollar och frakten skulle gå på 80 till. Vi blev tre och då kändes det rimligt.

Kanske kan du hitta fler som vill sambeställa, typ på ett svenskt sömnadsforum? Jag gjorde så i somras när jag behövde en grej från usa som kostar 30 dollar och frakten skulle gå på 80 till. Vi blev tre och då kändes det rimligt.
Tyvärr blir ju detta rätt skrymmande, så vet inte om frakten blir så mycket billigare att sambeställa 🙈 om jag skulle köpa den med 3$/dag blir frakten 46$, så det är ju inte så stor skillnad. Kan iof kolla runt om någon är intresserad.

Finns det någon te-kalender med bara svart te? Eller möjligen svart och grönt te?

Jag gillar inte rooibos eller örtte.

Tebutiken har en! Slutade med att jag köpte mina favorit-julteer i lite större påsar därifrån istället, men skulle jag köpt en kalender hade jag köpt deras!

(Det finns flera olika på hemsidan, men det är bara samma kalender i olika burkar om man vill ha roligare förpackning)
Screenshot_20211106-102404~2.webp

Jamen visst har det det? Jag vet inte om det bara är jag, men för mig känns det som att det verkligen exploderat i år?

Håller med! Det känns även som att priserna har gått upp.

Jag har ju fastnat för en kalender med engelska delikatesser, men det kostar ju för sjutton 4000:- :bag: Inbillar mig att de ska bli billigare på black friday eller i början på december.:angel:

Namninsamling för att @Zinfernia ska tjuvstartarta och öppna en av sina kalendrar varje dag från och med nu när det ju är 24 dagar kvar till första december:
- Entourage

(jag tänker att du kan se det som ett sätt att minska arbetsbördan över alla kalendrar i december om du får en mindre att öppna då😅😇)

Namninsamling för att @Zinfernia ska tjuvstartarta och öppna en av sina kalendrar varje dag från och med nu när det ju är 24 dagar kvar till första december:
- Entourage

(jag tänker att du kan se det som ett sätt att minska arbetsbördan över alla kalendrar i december om du får en mindre att öppna då😅😇)
Åh, vilket fint initiativ 😍😂 jag är rörd ända in i själen!

Vilken kalender ska jag öppna i så fall då? 🤔

Jamen visst har det det? Jag vet inte om det bara är jag, men för mig känns det som att det verkligen exploderat i år?
Jag tror att företagen sett de senaste åren att det går att tjäna pengar på det. När det gäller skönhet har det nog spelat in att många stora youtubers i Sverige och internationellt brukar öppna kalendrar och om de gillar en kalender så påverkar det försäljningen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 669
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka