Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske kan du hitta fler som vill sambeställa, typ på ett svenskt sömnadsforum? Jag gjorde så i somras när jag behövde en grej från usa som kostar 30 dollar och frakten skulle gå på 80 till. Vi blev tre och då kändes det rimligt.Sjukt sugen att beställa en sömnadskalender, eller mer specifikt en med bh material. Men eftersom den skulle skickas från Wisconsin blir frakten 60 dollar om jag väljer alternativet med produkter värde 6$ per dag (man kan välja 3$, 6$ och 9$). Men vill haaaaa!
Tyvärr blir ju detta rätt skrymmande, så vet inte om frakten blir så mycket billigare att sambeställa om jag skulle köpa den med 3$/dag blir frakten 46$, så det är ju inte så stor skillnad. Kan iof kolla runt om någon är intresserad.Kanske kan du hitta fler som vill sambeställa, typ på ett svenskt sömnadsforum? Jag gjorde så i somras när jag behövde en grej från usa som kostar 30 dollar och frakten skulle gå på 80 till. Vi blev tre och då kändes det rimligt.
Finns det någon te-kalender med bara svart te? Eller möjligen svart och grönt te?
Jag gillar inte rooibos eller örtte.
Jamen visst har det det? Jag vet inte om det bara är jag, men för mig känns det som att det verkligen exploderat i år?Alltså detta med kalendrar har verkligen blivit jättestort känns det som...
Jamen visst har det det? Jag vet inte om det bara är jag, men för mig känns det som att det verkligen exploderat i år?
Jamen visst har det det? Jag vet inte om det bara är jag, men för mig känns det som att det verkligen exploderat i år?
Tack! Jag ska ta mig en titt.Tebutiken har en! Slutade med att jag köpte mina favorit-julteer i lite större påsar därifrån istället, men skulle jag köpt en kalender hade jag köpt deras!
(Det finns flera olika på hemsidan, men det är bara samma kalender i olika burkar om man vill ha roligare förpackning)
Visa bifogad fil 79111
Åh, är det den här du sett? Jag kollade på den ocksåHåller med! Det känns även som att priserna har gått upp.
Jag har ju fastnat för en kalender med engelska delikatesser, men det kostar ju för sjutton 4000:- Inbillar mig att de ska bli billigare på black friday eller i början på december.
Oroa er inte. Jag gör mitt bästa för att rensa rent på den marknadenJamen visst har det det? Jag vet inte om det bara är jag, men för mig känns det som att det verkligen exploderat i år?
Åh, är det den här du sett? Jag kollade på den också
https://www.coolstuff.se/kalender/a...ig-adventskalender-med-delikatesser-pid-18496
(Nej, jag har inget liv utanför julkalendervärlden just nu )
Åh, vilket fint initiativ jag är rörd ända in i själen!Namninsamling för att @Zinfernia ska tjuvstartarta och öppna en av sina kalendrar varje dag från och med nu när det ju är 24 dagar kvar till första december:
- Entourage
(jag tänker att du kan se det som ett sätt att minska arbetsbördan över alla kalendrar i december om du får en mindre att öppna då)
Den ser ju helt fantastisk ut! Hmm....Ja, den är det.
Jag tror faktiskt pandemin har ett finger med i spelet.Jamen visst har det det? Jag vet inte om det bara är jag, men för mig känns det som att det verkligen exploderat i år?
Jag tror Mumin finns, funderar själv på att köpa en sådanFinns det någon te-kalender med bara svart te? Eller möjligen svart och grönt te?
Jag gillar inte rooibos eller örtte.
Jag tror att företagen sett de senaste åren att det går att tjäna pengar på det. När det gäller skönhet har det nog spelat in att många stora youtubers i Sverige och internationellt brukar öppna kalendrar och om de gillar en kalender så påverkar det försäljningen.Jamen visst har det det? Jag vet inte om det bara är jag, men för mig känns det som att det verkligen exploderat i år?