Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte exakt samma sak! Trodde det skulle bli habegär, men inte alls.Phu, vilken tur att Grääs öppnade Molton Browns kalender. Jag älskar Molton Brown rent generellt men den där kalendern var inte helt i min smak så nu behöver jag inte köpa den heller jäklar vad jag sparar pengar här!
Så fint med ljusslingan också!Nu har jag hämtat ut alla kalendrar som jag skickat efter. Är lite handikappad då jag både är doftkänslig och känslig för en del ingredienser så det får bli märken som jag vet att jag tål.
Nu ska jag bara hitta en chokladkalender så är årets samling komplett !Visa bifogad fil 79059
Wohoo, idag hämtade jag Kicks Hudvårdskalender nu är det bara Sniphs som fattas, sen har jag en gedigen samling.
Folk verkar tycka att jag är fullständigt galen som köper julkalendrar för över 10 papp till mig själv men tro mig, jag har sannerligen förtjänat varenda pryl i varenda kalender.
Det har varit oerhört slitsamma månader på jobbet, flera kollegor plötsligt sagt upp sig. Jag är för tillfället ensam projektledare på kontoret och har hand om samtliga av våra byggen i stan. Ändå har vår orderstock ökat med över 50% på bara den här tiden! Jag sliter hårt, jobbar över varje kväll, sitter med datorn på helgerna och kollar mailen säkert hundra gånger om dagen.
Jag förtjänar att ha en riktigt grym december!
Jag inser nu att jag borde ha ett "altare" för mina kalendrar, än så länge står de bara staplade på varandra på en byrå i sovrummet, och det går ju inte för sig.Nu har jag hämtat ut alla kalendrar som jag skickat efter. Är lite handikappad då jag både är doftkänslig och känslig för en del ingredienser så det får bli märken som jag vet att jag tål.
Nu ska jag bara hitta en chokladkalender så är årets samling komplett !Visa bifogad fil 79059
Nu vill/måste jag ha en chokladkalender. Måste sätta tråden på ignore
Hinner man köpa en extra kalender tills imorgon för att börja räkna ner...Det är 25 dagar kvar!
Jag meeed! Efter -20% kändes den rätt förmånlig, även om de gör en Caia och slänger i billiga verktyg och varuprover.Okej. Nordic Feel släpper en kalender mer inriktad på smink än den andra.
Ja, jag var tvungen att köpa den också den kostade nästan ingenting så även om jag inte sett någon närmare info om innehållet så tar jag risken!
Jag sa ju minst en till!!Okej. Nordic Feel släpper en kalender mer inriktad på smink än den andra.
Ja, jag var tvungen att köpa den också den kostade nästan ingenting så även om jag inte sett någon närmare info om innehållet så tar jag risken!
Men precis! Löjligt billigt och är det bara ren skit i alla luckor, ja, då svider inte den förlusten så värst mycketJag meeed! Efter -20% kändes den rätt förmånlig, även om de gör en Caia och slänger i billiga verktyg och varuprover.
Jag hade gett upp för i år då ingen kalender riktigt föll mig i smaken (förutom Lyko 24k och deras fiasko vid släppet...), men jag kunde inte hålla mig. Nu är frågan om jag ska hålla mig och inte kolla när det kommer spoilers, eller om jag ska kolla så att jag slipper bli besviken ifall den är dålig . Nordic feels stora kalender var ju bra och verkade prisvärd, så jag tror inte på något större fiasko med makeupkalendern.
Jag måste sluta säga att "Nu är jag färdig med kalenderinköpen!"Jag sa ju minst en till!!