Adventskalendertråden 2021

Alltså detta med kalendrar har verkligen blivit jättestort känns det som...
Verkligen! Jag minns när jag köpte min första lookfantastickalender år 2016, då fanns det verkligen inte många att välja bland och jag tror att det blev en grej med unboxing först ett eller två år senare på engelskspråkiga kanaler på youtube.

Jag meeed! Efter -20% kändes den rätt förmånlig, även om de gör en Caia och slänger i billiga verktyg och varuprover.

Jag hade gett upp för i år då ingen kalender riktigt föll mig i smaken (förutom Lyko 24k och deras fiasko vid släppet...), men jag kunde inte hålla mig. Nu är frågan om jag ska hålla mig och inte kolla när det kommer spoilers, eller om jag ska kolla så att jag slipper bli besviken ifall den är dålig . :angel: Nordic feels stora kalender var ju bra och verkade prisvärd, så jag tror inte på något större fiasko med makeupkalendern.
Hur får man 20%?

Hoppla. Jag råkade köpa två av Nordic Feels makeupkalender, såg precis att jag fått två separata orderbekräftelser 😅
Första gången jag försökte få igenom köpet laggade mitt internet så jag trodde inte ordern gick igenom, men jodå.

Nu måste jag verkligen kolla vad kalendern innehåller innan jag bestämmer mig för vad jag ska göra med den andra.

:up::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:Hoppla. Jag råkade köpa två av Nordic Feels makeupkalender, såg precis att jag fått två separata orderbekräftelser 😅
Första gången jag försökte få igenom köpet laggade mitt internet så jag trodde inte ordern gick igenom, men jodå.

Nu måste jag verkligen kolla vad kalendern innehåller innan jag bestämmer mig för vad jag ska göra med den andra.
Om du inte vill ha kvar den kan du sälja till mig... haha! :rofl::rofl::rofl:

Och nu diskuteras det vilt lite varstans om kalendern verkligen är slut eller om den bara råkade läggas ut med fel pris 😬

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 669
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka