Phu! Vilken tur att man hann beställaNu verkar kalendern vara slutsåld, 35 min efter att Margareta Grääs tipsade om den på instagram.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Phu! Vilken tur att man hann beställaNu verkar kalendern vara slutsåld, 35 min efter att Margareta Grääs tipsade om den på instagram.
Minst en!Undrar om jag inte behöver en hudvårdskalender också? .....
Och jag hann inte... attans då...Phu! Vilken tur att man hann beställa
Tänk om du blivit utan, vilken jobbig december du hade haft framför dig.Phu! Vilken tur att man hann beställa
Verkligen! Jag minns när jag köpte min första lookfantastickalender år 2016, då fanns det verkligen inte många att välja bland och jag tror att det blev en grej med unboxing först ett eller två år senare på engelskspråkiga kanaler på youtube.Alltså detta med kalendrar har verkligen blivit jättestort känns det som...
Bara 8 andra kalendrar att öppnaTänk om du blivit utan, vilken jobbig december du hade haft framför dig.
Haha du kanske blir helt trött och avtrubbad efter någon vecka...Bara 8 andra kalendrar att öppna
Hur får man 20%?Jag meeed! Efter -20% kändes den rätt förmånlig, även om de gör en Caia och slänger i billiga verktyg och varuprover.
Jag hade gett upp för i år då ingen kalender riktigt föll mig i smaken (förutom Lyko 24k och deras fiasko vid släppet...), men jag kunde inte hålla mig. Nu är frågan om jag ska hålla mig och inte kolla när det kommer spoilers, eller om jag ska kolla så att jag slipper bli besviken ifall den är dålig . Nordic feels stora kalender var ju bra och verkade prisvärd, så jag tror inte på något större fiasko med makeupkalendern.
Det fanns en kod på Grääs Youtubekonto med länk till kalendern verkar dock bara gälla just den.Hur får man 20%?
Om du inte vill ha kvar den kan du sälja till mig... haha!Hoppla. Jag råkade köpa två av Nordic Feels makeupkalender, såg precis att jag fått två separata orderbekräftelser
Första gången jag försökte få igenom köpet laggade mitt internet så jag trodde inte ordern gick igenom, men jodå.
Nu måste jag verkligen kolla vad kalendern innehåller innan jag bestämmer mig för vad jag ska göra med den andra.
Det hände för mig. Jag köpte essie Adventskalendern för att tag sen. Fick sen mail om att det var fel pris och ordern makulerades.Och nu diskuteras det vilt lite varstans om kalendern verkligen är slut eller om den bara råkade läggas ut med fel pris
Tror inte jag ska sälja den alls, jag behåller antingen dubbla uppsättningar om det är kul grejer som jag använder mycket av, och annars ger jag bort den till någon kompisOm du inte vill ha kvar den kan du sälja till mig... haha!
Åh vad synd! Var det stor skillnad på priset?Det hände för mig. Jag köpte essie Adventskalendern för att tag sen. Fick sen mail om att det var fel pris och ordern makulerades.
Japp typ 600 kr.Åh vad synd! Var det stor skillnad på priset?