Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hej hoj.
Har ett litet problem.
Jag har en han katt osm är 3 mån gammal. Min vän har en katt som är några veckor yngre och jag ska ev passa hennes under en veckas tid.
Tror ni att de komemr fungera? De är ju så unga än så länge så d borde ju inte va nå problem tänkte jag.
Varför inte bara å prova att släppa ihop dom någon vecka innan du ska passa katten så ser ni ju om det funkar. Ingen av oss känner ju katterna det gör ju bara ni. Stå inte där dagen hon ska åka och inse att det inte funkar, prova och vänja ihop dom innan. Sen så är det väll bara å släppa ihop dom och låt dom utforska varann.
Det går säkert bra.
För en vecka ihop skulle jag inte krångla och ha dom ihop. Bättre att ha dom i var sitt rum isf, eller ännu hellre, låta hennes katt bo kvar hemma och du åker dit och tar hand om den.
Katter är revirdjur och mår inte speciellt bra av att flytta runt och träffa nya katter titt som tätt.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.