Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och även du!!!! Men tack Nu kommer film på ridprovet, lite spänd häst speciellt i början... men det blev ju bra ändåCharlottee jag håller med om att du måste vara supernöjd Synd att missa finalen med bara 0,5 poäng men väldigt fina siffror som både hopp o dressyrhäst! Kul
Så var treårstestet gjort.
Det blev en pärs, in kommer en häst som är ovanligt lugn och utan den positiva energi vi brukar se.
Hon hoppar skitdåligt med en grov rivning bla.
MEN hon fick jättefina 9 på typ 8.5 på HHB och 8 på ben. 7.5 på skritt, den är hennes svaga gångart så jag hade inte förväntat mig mer 8.5 på traven och 8 på galoppen. Blev 49.5 och högsta bedömda gångartssto i Södra Kalmar län.
Men på hoppningen fick hon 3-3, jag är mest glad att hon klarade sig med alla benen hela för jisses va dåligt hon hoppade lillpluttan.
Filmkameran började blinka så ingen film blev det, för dåligt ljus för vanliga kameran så inga bilder.. helt galet..
Fick två bilder ute dock
Så du var där?! Var det dig jag satt och pratade med? Det var en jättetrevlig tjej som jag satt bredvid som jag nervöspratade med hela tiden nästan, hon trodde nog jag var helt knäpp.. vilket jag nog kanske är ocksåHon var superfin att kolla på trots löshoppningen! Mycket vacker häst och värd de fina poängen!
Så du var där?! Var det dig jag satt och pratade med? Det var en jättetrevlig tjej som jag satt bredvid som jag nervöspratade med hela tiden nästan, hon trodde nog jag var helt knäpp.. vilket jag nog kanske är också
Nääää men va kul! Jag tänkte att det kanske var du men ville inte riktigt fråga. Om det inte var du så kanske det blivit liiiite fel om man frågar om det möjligtvis kan vara MattiZ då kanske det hade blivit en sånhär.. om det nu inte varit du. Var himla trevligt att prata med dig! Blev ju snurrigt där på slutet, jag är inte riktigt lika vimsig annars.
Tack! Bjudningen är bra numera faktiskt, men man vill få henne lite kvickare i benen i trav här var hon som sagt spänd och började med att bajsa när dom travar förbi "domaren" hehe Din ser också jättetrevlig ut! Kul med lite foton och filmer fån treårstestet, grattis alla! Vilka härliga hästar vi har!!Kul att ha en tidningskändis Riktigt riktigt fin!
Fenestrea- Grattis till det fantastiska resultatet!
Charlottee- hon ser verkligen fin ut! Med lite mer bjudning så kommer hon bli livsfarlig på tävlingsbanorna
Nu har jag kortat av filmerna från i helgen. Blev 10-10 på ridningen. Kul www.youtube.com/watch?v=WJibn8oEJeI
Tack! Bjudningen är bra numera faktiskt, men man vill få henne lite kvickare i benen i trav här var hon som sagt spänd och började med att bajsa när dom travar förbi "domaren" hehe Din ser också jättetrevlig ut! Kul med lite foton och filmer fån treårstestet, grattis alla! Vilka härliga hästar vi har!!