Sv: 12rna del 3
Tack!
Ska bli spännande att se hur stor hon blir. Runt metern skulle jag tippa på, både mor och far ligger däromkring. Mätte henne igår nyverkad, då var hon 88,5 cm i manken. Bak har jag inte mätt men några cm högre är det ju.
Vilka söta lurvisar du har
Jisses vad stora de ser ut! Har kanske missat men hur höga är de på ett ungefär? Och hur gamla?
Nu är all snö borta här i Borås och hagarna är rena lerpölarna. Som tur är har de små halva hagen relativt torr och Glimma en torr fläck att vila på.
Vilken goding!
Speedy: Men så himla söt hon är, och liten! Mina ser ju gigantiska ut i jämförelse, iaf den ena...
*kl*
Här kommer några suddiga bilder på mina två pälsmonster.
Lilla Trassel och dottern min har en jättefin relation, vilket är lite synd eftersom att jag inte alls fastnat för ponnyn och är sugen på att sälja så småningom, ffa eftersom att han ser ut att bli mindre än vad jag önskar. Jag hoppas ju såklart dock att han kan växa till sig lite!
[/URL]
Tack!
Ska bli spännande att se hur stor hon blir. Runt metern skulle jag tippa på, både mor och far ligger däromkring. Mätte henne igår nyverkad, då var hon 88,5 cm i manken. Bak har jag inte mätt men några cm högre är det ju.
Vilka söta lurvisar du har
Jisses vad stora de ser ut! Har kanske missat men hur höga är de på ett ungefär? Och hur gamla?
Nu är all snö borta här i Borås och hagarna är rena lerpölarna. Som tur är har de små halva hagen relativt torr och Glimma en torr fläck att vila på.