Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*KL*
Nu har jag några nya fina bilder på lilla räkan, å så får jag inte upp dom på photobucket
tänk om jag hade kunnat vara lite datakunnig....
har du inte FB då? plättlätt att fixa bilderna därifrån. Vill gärna se bilder på din fina
jag hann posta mitt svar innan jag såg detta men det FUNKAR!
fin hon är!!
Vad är stammen? har glömt
ja det ska verkligen bli kul att se vad som döljer sig under allt lurv hos våra småttingar
på bilden från sidan är din ganska lik Hollie i typen, var det inte dom som är födda på samma dag?
spännande stam!
Jättefina bilder! Vilken sötnos.
Det skiljer en dag va? Cleo är född den 26:e.
Det är lite roligt med stosidan där. Redan när jag var liten så sa jag att jag skulle ha en svart häst när jag blev stor och den skulle vara efter Matador (som jag sett från OS, då var jag 11) eller Herkules (som jag sett i en Höökskatalog tror jag det var).
På min andra häst har jag Matador-Good Future och Herkules längre bak och Clerona har Herkules i sin stam
Och bägge är väldigt mörka, jag var alltså tankeläsare som 11-åring
kortet gör nog lite men hon är bakhög och uppdriven tyvärr.
åringar är inte i den mest smickrande fasen men vissa ser värre ut än andra helt klart
Nu har jag sett det där ordet så många gånger att jag bara måste fråga, vad menar ni med att hästen är "uppdriven"? aldrig hört det uttrycket innan.
kortet gör nog lite men hon är bakhög och uppdriven tyvärr.
åringar är inte i den mest smickrande fasen men vissa ser värre ut än andra helt klart