Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förresten, klarar sig era utan skor än? Min har väldigt mjuka hovar och man kan riktigt se hur han sliter när man promenerar på grus :/ han får uppackningar och hålväggar tom när han bara går i hage.
Förresten, klarar sig era utan skor än? Min har väldigt mjuka hovar och man kan riktigt se hur han sliter när man promenerar på grus :/ han får uppackningar och hålväggar tom när han bara går i hage.
Vad skönt och kul för den delen att han var så lugn och fin
Delvis kl.
Bjuder på en bild från här om dagen, men den hade då stängsel med i bilden också men en kär vän har redigerat bort det och se vad vacker bild!
ÄLSKAR den!!
men ta ett föl på henne och spara?Ja, det känns så himla bittert med Sorexa. Hon kanske skulle kunna funka i avel men vem vill köpa föl efter efter ett sto som inte presterat ett dyft. Jag har dessutom så pass många hästar själv så jag vet inte hur jag ska kunna motivera att ha henne kvar. Fy, funderar och funderar och funderar över det lilla livet. Hon är fantastiskt trevlig i temperamentet, vacker som en dröm och... ja bara bäst helt enkelt men det räcker ju liksom inte riktigt