Sv: 10rna del 3
Hehe fy så söt man kan vara då
Han verkar kunna hoppa rätt bra ändå för att vara så liten, ser inte ut att vara sådana jätte problem, han kommer lugnt i trav dessutom och halvstannar innan hoppet.
Löslongering, det hade varit något!
Finns iof rundkorall i det stall där vi får hyra ridbana inkl rundkorall MEN det tar nästan 40min dit i skritt, men lite trav 30min kanske 25min..
Känns lite långt, för man ska hem också
Delvis kl.
Jag åkte ut och vad ska jag säga, det började regna! Men det hade slutat när jag kom ut och sen började igen och så höll det på sådär.
Och dessutom ÅSKA, var ganska lugn åska i början som lät långt bort men sen sa det verkligen PANG och det lät precis som det var några meter framför oss så vi vände kan jag säga!!
Så det blev med andra ord ingen borstning utav lillan idag heller, iof tror jag inte hon klagar så mycket förutom över den lervälling och vattenmassa som bildats i hagen, den biten man lär gå för att komma ur hagen är förfärlig, dom blir ner leriga under magen när dom går där, oftast springer dom igenom för att slippa gå i det dessutom så imorgon lär jag flytta upp dom i lilla hagen alltså.
Hösilaget ska komma senast helgen så då borde det lilla gräs som finns i hagen räcka tycker jag!
Fy fan för allt regn, kan det sluta nu???? Överallt är det översvämningar och bara massa skit.
Åkerdelen som vi fått tillbaka är nog det ända positiva just nu, det växer GRÄS i ganska bra takt ändå och den är inte nerregnad så förhoppningsvis kanske man kan släppa dom där i september ev tidigare med tur.
Men gräset behöver sin tid, säkert längre än september om det inte slutar regna och solen börjar lysa!!