Sv: 08:orna!

Tack! Fast har och har.... Han såldes förra våren. Jag bara vidarebefordrar resultaten...:D

Grattis Via!

Idag har Rappis vunnit sitt första lopp, finalen i 2-årsserien som pågått från mitten av April fram till nu. Priset blev en levandeföl avgift hos Mythical Lindy 2011, nu ska man bara hitta en bra märr att leasa...

Det var ett presentkort hos JOP för 10.000 kr också. Jag tror det är lättare att få tag i en bra varmblodsmärr att leasa som står kvar hos ägaren/uppfödaren fram tills det är dags för avvänjning, än hitta ett kallblod med samma vilkor.

Det var många fina priser (vagn, sele, täcken m.m.) som både kallblod- och varmblodsserien fick dela på. Det lottades vem som skulle få välja först av "ettorna".

Har faktiskt inte så stor koll på vad Mythical Lindy är för hingst och vilket blod som skulle passa. Är ju ett tag kvar att kolla runt och fundera, men man måste använda den nästa år. Själv gillar jag ju franska hästar :-)

KL

Nu har de gått en och halv månad sen ja skrev sist och igår körde ja min treåring tillsammans med tvååringen och nu går hon premietid :) Så hon har sänkt sig ca 45 sekunder under den tiden.. tänk om de kunde fortsätta gå så bra :P haha

Alfas Domino kvalade igår på Umåker på 19,5.
Lunkade på i sin något "lata" stil med mycket krafter kvar.

Fin häst!

va kul..för via och de nya ägarna :D

Min nollåtta var på banan igår för tredje gången och första gången felfritt i båda varven :bow: Då gick han 36 disransen med 33 sista varvet i spänstig stil :love: ....Han kan min stora bumling .... Alla är vi lite impade över hur lätt han har för sig trots sin storlek och sina "brister "

Oj!
Det hade jag inte en aning om, tack för informationen!
*Ska genast uppdatera hemsidan!*

Tack, det var tydligen en gammal felaktig länk som låg här på buke. Länken är nu fixad.

Nu har Domino tydligen startat också, upptäckte jag.
Han var sexa, och gick 19,8 med galopp. (Tror jag att det var, det går inte att komma in på STCs sida just nu, så jag kan inte kontrollera.)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
864
Senast: Cattis_E
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Lady_S
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 254
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Esmeralda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama