Sv: 08:orna!

Alfas da Vinci premieloppade på ett utmärkt sätt.
1.31,2 gick han.

DSC_0172_800.jpg

Kul!

Hade anmält till premie men det blev inget annat kallblod som skulle vara med:(. Vill att dom ska springa tillsammans så dom tycker det är roligt att springa på banan.

Får fortsätta anmäla och hoppas att nån annan ska ut.

Matte varan idag och hon ar 159 fram och 161 bak. Fortfarande massor va vaxande kvar sa hon kommer bli en rejal tjej!
Har tranat i 1.39 so far - latt som en platt.
Vart inne pa banan och bekantat sig en gang da vi blivit varnade om att familjen ar nervos. Aldrig sett en hast som alskade allt runtikring sa mycket!

Tyvarr ar hon langt efter arskullen men vi har inte brattom. Gav henne rejalt med ledigt i vintras da hon vuxit massor bade pa hojden och bredden.

Wow......å jag körde 44 med min idag och är jättenöjd ...:angel:
Men är man 167 i manken så är det kanske bra att ha en snäll matte......dock har han VÄLDIGT lätt för sig och det är jag som fegar....inte hästen

Diamond är å andra sidan lite liten, så det är klart att det är ju lite lättare då.
Jag tror dessutom att det i de allra flesta fallen är bättre att vänta med start till treårssäsongen.

KL

Jag har inte varit här på hundra år..

Men våran lilla 08 är lite småseg av sig :) Hon gick rekord häromdan på banan.. 2.52 :P haha.. Men hon sköter sig och är inte alls trött efteråt så det handlar bara om att hon ska fatta vad hon ska göra. Sänker sig hela tiden. Så jag hoppas på att de blir premie för henne också. Är väl lite bortskämd med hennes storasyster som allt gick som på räls med. Men poletten ramlar väl ner nångång :)

Då provar vi igen, Rappis är anmäld till premielopp i Boden den 25:e.
30957290.jpg

Hoppas det går bättre än förra gången...
30997095.jpg

30997096.jpg

KL

Vi ska kvala med våran lilla 08a den 29e på Åby om allt går som planerat.

Vad har ni för kval att dom ska gå för tider innan ni kvalar era?
Hur länge ska dom ha gått vissa tider osv?

längesen jag skrev nåt här..

Våran Lövabos Elias gick godkänt premielopp för ca 4 veckor sen. :bump:
Inte så bra tid men det var faktiskt första gången han sprang rätvarv på banan.
Å det var lääääskigt :eek:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
864
Senast: Cattis_E
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Lady_S
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 254
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Esmeralda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Parfym
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur