Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad härligt det ser ut att bada med hästarna! Det tror jag min skulle gilla med tanke på min senaste bild...
*knapplån*
Vet någon om/vart man kan hitta vad som krävs av hästarna på championatskvalet? Nu menar jag alltså inte poängmässigt utan rent ridmässigt. Det är ju lättare när man ska kvala till 5 års och uppåt eftersom man då rider ett program så då är det ju lätt att titta på det och sen bedömma om man tror att man och hästen är färdiga för att kunna klara av programmet. Men på championatskvalet så rider man väl enligt domarnas instruktioner? Vad ska de kunna? Lite sidvärts vet jag, sen hörde jag något om att man ska kunna länga ut tygeln på långsidan i galopp och hästen ska då söka sig nedåt i formen? Stämmer det? I trav kan vi det utan problem nu, men gör jag det i galopp riskerar vi hamnar i Kina... Någon som har ridit eller iallafall varit på enn kval förut? Jag har det inte och har således ingen aning om vad som förväntas av oss...