Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Marvin Fy fan vad avundsjuk jag blir på dina snöbilder. Vi har stenhårt med ingen snö,och isigt. Går ju inte att rida ute överhuvudtaget
Precis, det blir nog planen. Det är dock tydligt att operationen inte gav det resultat som jag önskade. I om gnisslet. Surt men vi får leta vidare eftersom något orsakar missnöje.@Amanda_F Om jag vore du hade jag röntgat igenom hästen från topp till tå. När du fått resultatet då tagit ställning till vad man kan göra men OM, jag säger OM han inte har nånting nämnvärt fysiskt fel då är det dags att du slutar noja o börjar rida på riktigt!
Det är inte knäna som kommer döda min häst i alla fall sa röntgen-killen. Han var finare i lederna än vissa treåringar. Och det var inte det minsta påbörjan till pålagringar vad vi kunde se. Hurra för det!
Ett litet sidospår gällande min önskvärda Tysklandsresa (Som tyvärr inte verkar bli av pga ekonomiska skäl). Mailade danska jordbruksverket och fick detta som svar:
Hej. Du skal kun have kompetencebevis, når der er tale om økonomisk virksomhed,
d.v.s. salg af hesten eller konkurrence med meget store pengepræmier.
Med venlig hilsen
Solveig Wetlesen
Kunderådgiver l Kommunikation & Kunder
+45 72 27 69 00 l fvst.dk/kontakt
Miljø- og Fødevareministeriet
Fødevarestyrelsen l Stationsparken 31-33 l 2600 Glostrup l Tlf. +45 72 27 69 00 l fvst.dk/kontakt l www.fvst.dk
Frågan är ju om hon betalar mina böter om jag står vid gränsen och inte blir igenomsläppt?