Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde det bara var en tillfällighet när min blev hängig, men nu när flera är det ska jag ta upp det. Ska iväg till samma klinik för tandkoll nästa vecka, passar på att prata med dom då.Har ni som fått biverkningar rapporterat om dem till er veterinär? Om något ändrats i recepten är det kanske bra om de får veta det?
Kommer inte ihåg vad det heter, kommer inte år passet på ett par timmar.. Men det var både för influensa och stelkramp - vet inte om det är stelkrampen som ställer till det.
Låter bekant, tror det var samma för min pålle.Nä har inte rapporterat heller men är kanske idé...
Proteq Flu-Te var det min fick.
Jag tycker det låter mer som skit som kommit in via nålen än fel på vaccinet när det är varigt?Får många år sedan fick min gamla häst en liknande reaktion på vaccinet som ni beskriver. Det började med stelhet i halsen och ovilja att ta ner huvudet, svullnad och ömhet vid injektionsstället, sedan blev svullnaden större och vi åkte till klinik. Ultraljudades efter tecken på böld, men det syntes ingen direkt böldhåla, men veterinären bestämde sig ändå för att skära upp den och ut vällde massor av var. Det sattes drän och det läkte sedan ut fint. Då förklarades det som en ren tillfällighet, att det troligtvis hade kommit med bakterier in med sticket, men det var väldigt ovanligt.
Skumt nu att så många reagerat! Min har också vaccinerats för ett litet tag sedan, endast influensa (Proteq Flu), men inte fått någon reaktion.