Habina
Trådstartare
Är bilden tillgänglig för folk att se? När du klickar på visa fullständig storlek (länk under bilden) kommer den upp i ett eget fönster.. använd urlen den får då. Funkar för mig i alla fall...
Provar igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är bilden tillgänglig för folk att se? När du klickar på visa fullständig storlek (länk under bilden) kommer den upp i ett eget fönster.. använd urlen den får då. Funkar för mig i alla fall...
Det är Harry som liten. Men jag vill ju att bilden ska synas direkt i forumet??Fiiiiiin!
Det är Harry som liten. Men jag vill ju att bilden ska synas direkt i forumet??
Hittar inte länk under bilden för att visa fullständig storlek. #senilDå måste du göra som instruktionerna ovan.
Hittar inte länk under bilden för att visa fullständig storlek. #senil
Vilket album ligger den bilden i? Hittar inte den på din FB. Bilder som du länkat in på FB är vad jag fattat inte möjliga att länka till. Man måste länka in till den server där bilden ligger...Hittar inte länk under bilden för att visa fullständig storlek. #senil
Den ligger i ett album som jag fått länkat in på min Wall.Vilket album ligger den bilden i? Hittar inte den på din FB. Bilder som du länkat in på FB är vad jag fattat inte möjliga att länka till. Man måste länka in till den server där bilden ligger...