Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis, vad roligt! Kommer ihåg den där tröttheten.. man vill bara sova.Kl
Eftersom att det numera är officiellt så kan jag ju avslöja här också att vi väntar tvåbent tillökning till årsskiftet. Och där har vi då förklaringen till betäckning och inkörning.
Har varit så kopiöst trött, helt slut i hela kroppen, precis som när man har hög feber. All energi bara rinner ut genom fötterna ibland och flera gånger har jag bara tokbölat för att jag inte orkat nånting alls. Så ponnyn har blivit hemskt eftersatt... Tur jag har en go medis som har ridit lite. Hoppas hon kan hjälpa mig mycket i sommar!
Kl
Eftersom att det numera är officiellt så kan jag ju avslöja här också att vi väntar tvåbent tillökning till årsskiftet. Och där har vi då förklaringen till betäckning och inkörning.
Kl
Har varit så kopiöst trött, helt slut i hela kroppen, precis som när man har hög feber. All energi bara rinner ut genom fötterna ibland och flera gånger har jag bara tokbölat för att jag inte orkat nånting alls. Så ponnyn har blivit hemskt eftersatt... Tur jag har en go medis som har ridit lite. Hoppas hon kan hjälpa mig mycket i sommar!
Meeen baaajs på er alla som det går så bra för, haha /Kompisklubben
Själv fick man ut hovis idag som inte tyckte hennes fötter såg så illa ut alls
Då gäller det alltså att tänka om igen; Vad kan det vara för fel på en häst i inte-alls-speciellt-hård-träning, som aldrig varit halt i hela sitt liv förut och som varken är öm, svullen, varm eller har något tydligt ytligt sår någonstans. Överansträngning känns helt orimligt då hon bara gjort uteritter och några lättare pass på banan veckorna innan hältan och jag vet inte hur hon ska ha kunnat skada sig i hagen utan att det lämnat någon slags ledtråd...
Well well, jag ska ge det några dagar till så hon inte är helt nyskodd och kolla henne igen. Är hon fortfarande halt då så är det völ bara att pallra sig till veterinären (som är så dyyyyyyr häääär!)
Jag vet varför. Råkade få med ditt citat också. Det strök jag sedan eftersom jag inte hade något vettigt att säga. Men jag hade tänkt säga något, kom bara inte på något bra.@sassiball Gud så märkligt... Jag fick en notis från dig för inlägget där du citerat @Docka ???