Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy vad hon såg ut innan. Hur kan man låta det gå så?Idag har hovis varit här! Blev en rätt ordentligt stor skillnad redan
@Magica Är din barfotaverkare hovslagare eller är det nån speciell som bara sysslar med barfotaverkning? Har alltid funderat kring det där. En bekant till mig har en barfotahäst, och den som verkar den är barfotaverkare. Jag har aldrig riktigt fått kläm på vad det är, och varför man inte bara låter en hovslagare verka? Jag har iaf aldrig sett den personen sko nån häst, eller hört talas om det. Så jag antar att det inte är en hovslagare...
En annan bekant har flera barfotahästar, men har en hovslagare som verkar dom.
Om vi nu bortser från diverse "religioner" som tex Strasser, vad exakt är en barfotaverkare? Och varför anlitar man en sådan istället för en hovslagare med flerårig utbildning? För jag antar att barfotaverkare inte utbildar sig lika länge som hovslagare, men rätta mig gärna om jag har fel för om detta kan jag inte mkt då jag aldrig haft behovet