@mackan
Tack hörru
Det är inte nödvändigt så att det är hoppning jag helst vill, det är mest bara det att det gör mig ledsen att något hon gillat inte gör henne glad längre, känslan av att hon inte vill är hemsk att känna när man sitter på :-/
Som min familj formulerade det: Om jag behöver välja mellan min kärlek till fälttävlan/hoppning och min kärlek till Nelly, vad väljer jag då? I det läget känns det som vad vi gör inte är super-relevant, så länge vi gör det tillsammans och har roligt - att vi båda får ut något av det liksom. Alla har alltid sagt att Nelly ser ut som en dressyrhäst, så det kanske är en dressyrhäst hon ÄR, och vem är då jag att försöka ändra på det?
Jag har aldrig ridit dressyr "på riktigt" förut, och jag tycker faktiskt att det är helt fantastiskt. Jag tror baske mig känslan när vi är riktigt samspelta och få till det där perfekta bytet eller vad det nu kan vara - det KÄNNS bättre än var ett perfekt språng bruakde göra.
Så vi provar det här nu, maybe its our calling
Och angående kameran så borde den visa någon form av värme/inflammation om hon har ont någonstans, borde den inte?
Det var så jag trodde att de funkade iaf...
Att om man har ont någonstans -> signal till hjärnan som skickar dit försvaret -> kroppen försöker fixa det som gör ont -> värme, som syns på värmekameran.. typ
Så även om de inte kan säga exakt vad som är fel så kan de lokalisera vart det gör ont OM det gör ont någonstans.
Aja, vi får se i morgon iaf