Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Sprenger 2-TYPE Turnado, det tvådelade bettet? Även det andra vanliga tvådelade Turnardo. Funkar det...
Svar
1
· Visningar
981
Senast: mily
·
Utrustning Är påväg till en kvinna imorgon för att låna hem lite sadlar för att prova på en av mina hästar. Hon hade många olika märken och...
Svar
3
· Visningar
1 103
Senast: bigganl
·
Utrustning Har länge haft en wintec allround som legat mycket bra och då pållan breddar sig lite på sommaren och faller ur lite under vintern...
Svar
9
· Visningar
3 158
Senast: super
·
Utrustning Nu vill jag se ALLA era marinblå/vit outfit:D Anledningen till detta är att jag själv ska skaffa det till min väldigt ljusbruna,nästan... 2
Svar
25
· Visningar
4 554
Senast: manpila
·
Utrustning Är det någon som har en sån? Vad passar den för hästar? Hur är den i storlekarna? Ser galet skön ut och är i den färgen jag letar...
Svar
3
· Visningar
2 291
Senast: Quinny07
·
C
Utrustning Är det någon som har gjort det? Hur gör man det & vad kostar det? Kontaktar man bussterminalen då eller? Sedan skickas den då med buss &...
Svar
11
· Visningar
6 982
Senast: Aston
·
Utrustning Är nu på sadeljakt igen och frågar (som vanligt) allsmäktiga buke om råd :D Börjar med att säga att jag ska ta hjälp av kunnig...
Svar
0
· Visningar
724
Senast: Nomina
·
Utrustning Jag tycker lindor är jättefint! Men Jag vet inte riktigt vad det är bra för?:confused: Vad har det för "funktion"? Är det som benskydd...
Svar
12
· Visningar
1 272
Senast: Bluefish
·
Utrustning Har en ev. köpare till min sadel, men vet inte hur vi ska komma överrens . Jag kan skicka sadeln mot postförskott, så långt går det bra...
Svar
4
· Visningar
1 600
Senast: Angel
·
Utrustning Ja hur är dom inte dom billigaste utan dom dyraste typ nya Venus k new D1 Lc Academy Någon som har någon av dessa sadlar...
Svar
0
· Visningar
736
Senast: Niela
·
Utrustning Nu äntligen ska jag nog skaffa ny sadel. Jag hade ute sadelutprovare förra veckan och vi hittade två sadlar, som verkade bra. Den ena...
Svar
4
· Visningar
997
Utrustning Borde ju egentligen kanske veta detta iom "utbildningen" till E-kortet men nu blir jag osäker.. :) Får man dra tungt släp m husbil...
Svar
1
· Visningar
2 380
Senast: Digbil
·
Utrustning ...som dressyrsadel, vilken hoppsadek skulle då kunna tänkas passa?
Svar
13
· Visningar
4 718
Senast: Guldaskig
·
Utrustning Måste ha ett par till vardagsskydd till min häst. De måste skydda senan på frambenen ordentligt då han sparkar sig själv på frambenen...
Svar
1
· Visningar
866
Utrustning Har en helklippt ponny som alltid är täckad, men nu när det börjar vara 9 grader i stallet undrar jag om man kan klä av henne inne? Hon...
Svar
7
· Visningar
1 120
Senast: Niela
·
Utrustning Något som har ett Globus scandic träns? Är det någon vidare kvalite? Det är ju verkligen jättebilligt. Är på jakt efter ett brunt träns...
Svar
3
· Visningar
1 201
Senast: *tove*
·
B
Utrustning Ja, mitt problem på mina ridstövlar är att dom bråkar med mig! När jag drar dom längst ner, tar på mig stöveln och drar upp kedjan så...
Svar
6
· Visningar
1 169
Senast: misan
·
Utrustning Var hittar man en sådan? Min 2 åring är väldigt hästbiten & vill gärna rida dagligen, tyvärr är vår minsta häst 1.53 i mankhöjd, det... 2
Svar
22
· Visningar
11 875
Utrustning Någon som har några tips på riktigt bra ridtrosor? jag har lite olika men de jag tycker är bäst är nog "boxer-trosorna" från märket... 2 3
Svar
48
· Visningar
11 256
Senast: Ingridl
·
Utrustning Hej, jag ska väga ner mitt släp från 1990kg till 1400kg, har fixat en ny kulhandske som ska sättas på inför detta. Har beställt ett...
Svar
8
· Visningar
1 426
Senast: gylle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka