Horze Botar Hoppsadel

Remix

Trådstartare
Är det någon som har en sån? Vad passar den för hästar? Hur är den i storlekarna?
Ser galet skön ut och är i den färgen jag letar efter. Dessutom är ju priset ett +.

Sv: Horze Botar Hoppsadel

Det ser ut som en Jorge Canaves, och isf är det samma passform som t.ex. Globus Loke, esperanza osv (samma tillverkare), dvs passar en rätt rak rygg och bomvidderna är detsamma som hos Globus, dvs 38 bom är ca 115, 36 ca 105-110, 34 ca 95-100 grader.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·
Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
458
Senast: Kristall10
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 203
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 541
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka