Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ringde just bilprovningen 46 minuters väntetid vid tekniskt support så jag tänkte fråga det kunniga bukefolket istället:) Vid...
Svar
3
· Visningar
1 577
Utrustning Halloj Eftersom mina chaps gav upp för mig för några veckor sedan funderar jag nu på att investera i ett par ridstövlar. Problemet är...
Svar
11
· Visningar
3 171
Senast: Kiinas
·
C
Utrustning Hej hittar igen ny equipe tråd men har någon tidigare ställt samma fråga så länka gärna mig vidare. Har tidigare haft en Equipe...
Svar
1
· Visningar
966
Senast: Jeps
·
Utrustning Hej! Hade ute sadelmakare som kollade hästarnas sadlar i veckan, och som väntat låg i alla fall den storas fullständigt åt helvete...
Svar
6
· Visningar
2 012
Senast: Kaffeekopp
·
T
Utrustning Är det någon som vet någon butik på nätet där man kan köpa koppjärn till Knight lady Hawk. Vill helst ha orginal järnet.
Svar
4
· Visningar
2 065
Senast: Gelina
·
Utrustning min pappa har köpt läder kängor och frågade idag om jag hade ngt läder fett som han kunde använda, han ville inte använda skokräm utan...
Svar
6
· Visningar
2 656
Senast: Liten
·
V
Utrustning Jag har använt min Star trekk dressage på tre olika hästar, som tidigare haft bomsadel. Vid sadelprovning (olika tillfällen, olika...
Svar
15
· Visningar
1 811
Senast: Vofflar
·
C
Utrustning Hejsan, jag skulle tycka att det var roligt att hjälpa alla er här på Buke med att kombinera färgerna på er utrustning :) är du lite... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
17 906
Senast: Chiba
·
Utrustning Beställde två täcken på en rea. Affären har gjort en miss och nu finns inte ena täcket kvar. De vill skicka ena och jag anser att då kan...
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: FadeAway
·
B
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av en claridge house sigmund allround sadel? Läderkvalitén, hållbarheten, comfort för häst och ryttare?
Svar
1
· Visningar
1 162
Senast: Kiinas
·
Utrustning Hur skall man sköta kalvskinnssadlar? Har bara haft sadeln några dagar, men behöver snart göra något åt smuts. Jag har hört att flera...
Svar
9
· Visningar
11 179
Senast: Kookaburra
·
Utrustning Har presis inhandlat en begagnad Thorowgood sadel som är ca 1,5 år gammal. Till den ingick "fish" inlägg, hur farao byter man dem...
Svar
3
· Visningar
3 165
Senast: fjordtokan
·
Utrustning I vilka modeller och hur gamla sadlar? Alltså, när började dom med det eller går det på alla? Tacksam:bow:
Svar
11
· Visningar
1 801
Senast: rebeckasff
·
Utrustning Ni som har hästar med skor som ni kör ofta, vad använder ni vid transport? Har alla "normal" transportskydd eller är det någon som... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 832
Senast: Denver
·
Utrustning Funkar det att sätta i utbankade koppjärn även i Bates (vet att det funkar i Wintec) ? Vilken av Momentum och Revolution är...
Svar
15
· Visningar
3 615
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Ja, rubriken säger väl det mesta. Vad föredrar du för ridbyxor? Är det kanske olika beroende på om du ska hoppa eller rida dressyr? 2 3
Svar
46
· Visningar
11 382
Senast: Miedo
·
Utrustning Min sambo har ett halvblodssto som har riktigt rejäla ben. Har provat XF i Jacsons dressyrskydd (de med "ludd" invändigt) och de var...
Svar
10
· Visningar
2 139
Senast: Lydia
·
Utrustning Är det nån som vet vad som händer med BOJ, har hört väldigt många konstiga rykten den sista tiden. 2 3 4
Svar
63
· Visningar
19 765
Senast: Rialavargen
·
S
Utrustning Är på jakt efter et Böckmann Mega Master och undrar nu främst om någon vet vad det är för skillnader mellan årsmodellerna,annat än...
Svar
2
· Visningar
1 608
Senast: misen
·
O
Utrustning Hej! Jag har lite svårt vad jag ska ha för täcke nu på min häst när han åker transport och det är typ 5+, när jag åker och tränar...
Svar
9
· Visningar
1 082
Senast: pinky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka