Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Finns säkert hundra trådar om dessa bett:crazy:..Men det jag undrar över lite vilket som anses mildast eller om det finns andra...
Svar
5
· Visningar
2 781
Senast: Nominous
·
Utrustning Ni som har sadelgjordar med resår i ena ändan, vilken sida sätter ni resåren på? Hade ett par tjejer i stallet som nästan började slåss...
Svar
13
· Visningar
2 458
Senast: Immer
·
Utrustning Ja nu är jag nyfiken på vad ni rider på för bett? Varför rider ni på just de betten och har ni samma bett alltid eller ni har ett till... 2
Svar
28
· Visningar
2 346
Senast: Tagliabue
·
A
Utrustning Jag behöver hjälp! Köpte ett par superbra ridbyxor förra vintern, i bomull, helskodda. Jättesköna! Nu upptäckte jag i höstas att dom...
Svar
0
· Visningar
833
Senast: alac
·
Utrustning Jag håller på att bli tokig. På alla dessa bilder där folk sitter och rider med håret spretandes under hjälmen/sidan av hjälmen (och det... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
12 007
Senast: Rialavargen
·
Utrustning Det har varit en del discussion om bet och dess funktion. Jag vill dela med Dale Myler Bitting Series: Understanding Bit Risistance...
Svar
9
· Visningar
1 349
Senast: Equidaem
·
T
Utrustning Fick förfrågan om min sadel av en kompis som jag känner att jag blev som ett ufo av :confused: Har din derssyrsadel normala eller...
Svar
0
· Visningar
649
Senast: Tezzanj
·
Utrustning Nu har jag tröttnat har lagt 5000 kr på täcken hitintills denna säsong som numera är fullkomligt slaktade. Min häst är lägst i rang i... 2
Svar
35
· Visningar
3 067
Senast: Lydia
·
Utrustning Köpte ett par ridbyxor på Hööks som sprack i sömmen. Bytte dom mot ett par andra, men även dom har spruckit upp. Det är stickningen som...
Svar
13
· Visningar
1 450
Senast: Gimlan
·
E
Utrustning Hej allihopa! Vänder mig till er sadelkunniga!Vill bara höra åsikter, eftersom ja lätt nojjar över småsaker.. Jag har en...
Svar
18
· Visningar
5 021
Senast: elin_sundbo_stjarna
·
D
Utrustning Hej! Jag är en western ryttare, jag red engelskt innan men gör inte det längre! Jag delar min häst med en hoppryttare, hon och hennes...
Svar
4
· Visningar
1 428
Senast: sthu
·
Utrustning När vi hade föreläsning ang foder,så kom val av vattenhink upp.Mannen från krafft påtalade att hinkens färg skulle helst vara så ljus... 2
Svar
31
· Visningar
4 111
Senast: viola66
·
Utrustning vilken typ av rygg passar den? Har häst med rätt mkt och ganska lång manke, normal lång rygg och något överbyggd. Ryggen i sig är...
Svar
0
· Visningar
1 431
Senast: Emmah.S
·
Utrustning Någon som har dessa skydd? Damaskerna med ludd. Skulle vara bra att veta hur dom är. Events liknande skydd gillar jag inte kardborren...
Svar
13
· Visningar
2 188
Utrustning Har någon här testat de billigaste läderstövlarna från Börjes (de utan snörning) alternativt de synthetiska stövlarna från Horze? Hur är...
Svar
3
· Visningar
992
Senast: Riley
·
Utrustning Jag har ett ljust träns, tobacco eller hasselnöt, vad färgen nu kallas. Jag skulle vilja få det mörkare, men hur? Jag såg här för ett...
Svar
13
· Visningar
6 655
Senast: Liten
·
Utrustning Japp, så ser jag ut och jag funderar på att köpa mig en säkerhetsväst, har blivit lite mer rädd om livet sen jag fick barn tydligen :D...
Svar
1
· Visningar
927
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Har ett stort problem som jag inte ser lösning på :confused: Har nu åkt skyttetrafik till min butik för att prova sadlar. Här om dagen...
Svar
11
· Visningar
3 336
Senast: moon
·
Utrustning Ja, som rubriken säger! :) Dock helst inte ludd pga att det blir så svettigt och varmt under sommaren!
Svar
3
· Visningar
1 284
Senast: Vogue
·
Utrustning Jag har några bett jag tänkte lägga ut till försäljning, men hur vet jag vilken storlek det är? ska man mäta den delen som är mellan...
Svar
3
· Visningar
1 243
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka