Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Undrar vad ni anser om billiga bomlösa sadlar (mellan 2000-4000kr)? Hur bra är de egentligen? Kan de vara skadliga för hästen på något...
Svar
13
· Visningar
3 705
Senast: ZaNdRoRiA
·
Utrustning Letar febrilt efter ett mörkbrunt snyggt kandar. Det är inget krav att det måste vara rundsytt men hade i alla fall velat ha spännena i...
Svar
4
· Visningar
1 256
Senast: Equilina
·
Utrustning Kanske fel forum, visste inte vart jag skulle posta den... Jag har ett SmåMaskigtHöNät till min häst som jag fäster med en karbinhake... 2
Svar
21
· Visningar
2 098
Senast: miiiiiiia
·
Utrustning En kort fråga: Vilken mundel anses ge mesta möjliga tungfrihet? Hur verkar ett tvådelat bett ur den synpunkten, vart i munnen ger det...
Svar
0
· Visningar
695
Senast: Egonson_
·
Utrustning Kan man skala av gummit på ett bett som är i metall men är klätt med gummi och använda det som ett vanligt metallbett? Det är ett...
Svar
6
· Visningar
1 314
Senast: Nominous
·
K
Utrustning Undrar över Spalding Finesse, är det samma som Spalding Britannica? Eller är det 2 olika modeller? Nån som vet? /Karina
Svar
3
· Visningar
2 441
Senast: mily
·
Utrustning Insåg att ingen annan hunnit än så: Lägg upp bilder på vad du shoppat! Här blev det: Ett lila fleecetäcke från Eskadron, ett lila... 2 3
Svar
43
· Visningar
12 474
Senast: mily
·
A
Utrustning För mej varierar det väldigt mycket vad saker och ting "får lov" att kosta. Vissa saker är jag snål med och vill inte att det ska kosta... 2
Svar
25
· Visningar
3 063
Senast: Prinzess
·
Utrustning Japp, jag har börjar klura på vinterutrustningen :D Men, det börjar bli mörkare, så det är väl dags. Jag har ett reflexländtäcke, men... 2
Svar
22
· Visningar
4 152
Senast: Pillis_
·
Utrustning Är det någon som har Protector schabraken? Det är dressyrmodellen jag funderar på. Vad tycker ni om dem? De känns ju rejäla och stadiga...
Svar
10
· Visningar
2 717
Senast: Pillis_
·
Utrustning Hej! Någon som vet om den gamla modellen av Riders Company-säkerhetsvästen är godkänd på hopptävlingar nuförtiden? Alltså den som är...
Svar
14
· Visningar
2 177
Senast: Snoozam
·
Utrustning Hittade mitt drömsläp igår på GBG Horse Show. Sidolastat släp, hade varit perfekt från mig och min häst :banana::banana::banana: Är...
Svar
7
· Visningar
4 599
Senast: WBanna
·
Utrustning Jag har tidigare alltid använd Mustards Thrush Buster / Rengör strålen, men nu när jag gick in på min vanliga åf för att beställa på...
Svar
0
· Visningar
1 010
Senast: Apollo 13
·
Utrustning Jag löser det tillfälligt med en lastpall som sitter fast framför honom. Men hur ska jag gör i framtiden? Har en liten kille på 73 cm... 2
Svar
38
· Visningar
5 503
Senast: MaRomer
·
Utrustning Någon som har ridit i en Lippo Iceland? Ganska ny sadel men någon borde ju provat den.... Gärna några kommentarer om globus Gloí också...
Svar
9
· Visningar
7 148
Senast: Lobelia
·
Utrustning Jag är ute efter två par senskydd i plast. Ett par som är välventilerade som jag kan ha i sommar när det är varmt, och ett par som jag...
Svar
3
· Visningar
980
Senast: Buck
·
Utrustning Hej! Jag har länge undrat vad en longerdelta är för något? Vars har man den och vad har den för funktion?:confused::)
Svar
7
· Visningar
1 209
Senast: Buck
·
Utrustning Har kört fast totalt när det gäller hoppsadel till min häst. Han har en ganska hög manke och rak rygg. Har testat diverse sadlar det...
Svar
5
· Visningar
3 730
Utrustning Har bestämmt mig för att leta efter ett fullcheek till min (väldigt gröna) 5 åring. Problemet kom ganska raskt då ja ginsåg att det inte...
Svar
5
· Visningar
1 323
Senast: kitty79
·
Utrustning Min ponnys lädergrimma börjar sjunga på sista versen, och jag letar efter en ny. Men jag hittar inget, det finns bara en massa klena... 2
Svar
34
· Visningar
5 985
Senast: cutty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka