Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ja, vilka sådana finns det, förutom Glen Gordon? Måste finnas i stl ponny. Jag har letat mig fördärvad men inte hittat någon. Vet någon...
Svar
0
· Visningar
618
Senast: Pazuzu
·
L
Utrustning Har kollat runt i dem olika trådarna här i jakt på tips på sadel som skulle kunnat ligga bra på mitt fullblod utan framgång, så jag...
Svar
3
· Visningar
1 510
Senast: Messy
·
Utrustning Jag har en snart 5 årig islandsvalack som har rätt dåligt med muskler och hull, men vi jobbar på det. Sadeln jag har är en bonnie, men...
Svar
6
· Visningar
1 288
Senast: Pathmaker
·
A
Utrustning Hej försöker hitta en tråd som förklarar hur man kan göra ett eget strass pannband, har hittat många trådar men ingen direkt som har...
Svar
1
· Visningar
4 183
Senast: Saigon
·
Z
Utrustning Islandshästarna har ju så otroligt olika och ovanliga färger, så vad har ni för färg på eran isis & vilken färg har ni på eran... 2 3
Svar
42
· Visningar
10 322
Senast: Pathmaker
·
Utrustning Är fodervärd åt en fjording på 20 år, har visat sig nu när jag haft henne ett år att hon fått muskelknutor för att sadeln nyper henne...
Svar
15
· Visningar
1 727
Senast: Nixehen
·
Utrustning Köpte äntligen ett set med catago dressyrskydd! Jätteglad! Tyvärr har min häst strukit sig bak och repat upp insidan på bakskydden...
Svar
7
· Visningar
1 013
Utrustning Lite fakta om hästen: väldigt känslig på alla sätt. Har provat 2-delat, 3-delat, nova och alla andra "snälla" varianter på bett = trivs...
Svar
5
· Visningar
910
Senast: cress
·
Utrustning Efter ett halvårs sökande inkluderat flera veterinärgenomgångar och provningar av sisådär 30 sadlar så hittades äntligen problemet och... 2 3
Svar
54
· Visningar
9 308
Senast: Iliaca
·
Utrustning Hade tänkt köpa en svängd sadelgjord, tex glen gordons. Då min häst har sadelläget längre bak än sadelgjordsläget och så har hon... 2
Svar
23
· Visningar
5 273
Utrustning Hej!:) Vet ni vilka olika sorters sadlar det finns?:confused: Jag skulle gärna vilja veta så många som möjligt.:bump:
Svar
5
· Visningar
1 047
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Nu är det som så att jag inte rikgtit vet vart jag ska vända mig, så jag testar med Buke eftersom att man alltid brukar få bra och kloka...
Svar
0
· Visningar
628
Senast: xed
·
Utrustning Igår hade jag sadelutprovaren ute för att kolla av mina sadlar. Som jag redan misstänkt så låg inte allroundsadeln helt optimalt...
Svar
0
· Visningar
816
Utrustning Om man inte har använt hjälmen, utan den bara har legat i ett skåp, borde den inte vara som i "nyskick" då eller hur fungerar det med...
Svar
15
· Visningar
6 308
Senast: Snubbelfot
·
Utrustning Har en 5årig paint som jag ska börja leta sadel till. Hon är inriden men jag har inte haft henne så länge och stått utan sadel hela...
Svar
6
· Visningar
892
Senast: ellipsis
·
Utrustning Jag har sökt som en dåre i forumet, men tyvärr är en del trådar om shortchaps rätt gamla och utbudet förändras ju.. Jag är ute efter...
Svar
7
· Visningar
1 168
Utrustning Ja, vad kostar det på ett ungefär? Är sugen på att köpa ett begagnat släp men jag misstänker att bromsarna kommer att behöva fixas inom...
Svar
12
· Visningar
8 771
Senast: lady_vip
·
Utrustning Är det någon som har dessa stigbyglar? vad tycker ni om dem? Nu tänker jag inte på den räfflade plattan och skorna utan själva...
Svar
7
· Visningar
2 574
Senast: Inka-90
·
Utrustning Finns det lösa vadderade bitar för nackstycken? Jag har ett par träns med vadderade nackstycken och skulle vilja sätta dit lösa på mina... 2
Svar
21
· Visningar
4 577
Senast: gulkiwi
·
Utrustning Har en unghäst som är under inridning, har lite problem att hitta en passande sadel. han är just nu otränad och lite tjock ;) är ute...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: Crash
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka