Repiga dressyrskydd, hur förstärka?

Marvin

Trådstartare
Köpte äntligen ett set med catago dressyrskydd! Jätteglad!
Tyvärr har min häst strukit sig bak och repat upp insidan på bakskydden efter bara 3 användningar. :crazy::(

Nån som har nån bra idé om hur man kan förstärka dem? De är vita.

Sv: Repiga dressyrskydd, hur förstärka?

Jag har satt en läderbit för kotorna bak på min som stryker rätt hårt. Men det blir ju svårare med vita.. hmm..

De är ju inte i läder utan i nåt plasttyg, och det är sprickor i det så man ser den svarta plasten på insidan... :p

Jag hade nog tagit dem till en sadelmakare/någon som kan sy i läder och haft med en bit skinnimitation från en tygaffär och bett dem sy förstärkning på insidan

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 568
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 442
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite... 2
Svar
27
· Visningar
8 971
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 959
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka