Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej ni alla erfarna hästtransport ägare. Kan ni berätta om hur mycket det kostar att ha en egen transport per månad/år? Försäkring... 2
Svar
31
· Visningar
6 145
Senast: Lydia
·
Utrustning Startar ännu en tråd om sadlar. Vill inte kapa nån annans tråd och hittade ingen tråd där jag kan lägga ut mina bilder! Så jag hoppas...
Svar
12
· Visningar
1 274
Senast: Got2Be
·
Utrustning Hej! Jag fann detta bett när jag surfade runt lite på nätet och blev nyfiken på vad det var för något. Skulle någon kunna upplysa mig? :D
Svar
5
· Visningar
3 467
Senast: palle
·
Utrustning Är det någon som har koll på passformen på Prestigesadlarna? Dressyrmodellerna alltså. D1 följde rygglinjen riktigt bra på min häst...
Svar
16
· Visningar
11 973
Utrustning Har en treåring under inridning och har som säkert många andra det delikata problemet att jag hittar inget vettigt att lägga på hans...
Svar
9
· Visningar
1 776
Senast: oki
·
Utrustning Har hittat en dressyrsadel av märket PIAB som jag ska åka och kika på i morgon. Jag har aldrig hört talas om dessa sadlarna förut så jag...
Svar
12
· Visningar
5 392
Senast: MalinM
·
Utrustning Nu kommer den stora frågan! Vilket är egentligen finast i pannan på hästen? Strass-pannband eller pannband med pärlor? :laugh...
Svar
6
· Visningar
1 188
Senast: ann80
·
Utrustning Har alltid haft svårt hitta ett bett som hästen gillar och söker sig till. Men köpte nu av en slump ett vanligt tredelat mässing bett...
Svar
7
· Visningar
4 876
Senast: Elina8
·
P
Utrustning Hejsan Jag har fått hem en äldre halvblods herre som jag skulle vilja ha tips på vilka sadlar som skulle kunna passa honom. Jag...
Svar
9
· Visningar
3 620
Senast: MalinM
·
Utrustning Har en gulbrun dam men svarta ben/man + svans och klurar på färger till henne. Känns som läder kommer gå i svart. Men tygerna? Vad... 2
Svar
22
· Visningar
12 156
Senast: Ponnytokis
·
Utrustning Jag beställde för några veckor sedan en equipe dressyrsadel av modellen oracle, -0,5 i bomvidd. Fick i går min efterlängtade sadel och...
Svar
1
· Visningar
1 518
Senast: weasel_
·
E
Utrustning börjar tro att min sadel ligger helt fel och behöver nu hjälp, min förre detta tränare hjälpte mig prova ut den och hon sa att jag... 2
Svar
37
· Visningar
3 630
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Jag har precis skaffat mig en Nordsvensk Brukshäst, och han kommer behöva storlek X-full i träns/grimmor. Jag provade Hööks... 2 3
Svar
47
· Visningar
7 340
Senast: Lydia
·
J
Utrustning Jag har en Stübben, rex havana 16" i relativt bra skick. Har mailat med dem på stübben ireland och fick svar på vad det var för en...
Svar
2
· Visningar
1 009
Senast: Laguna
·
J
Utrustning Jag har en Stübben, rex havana 16" i relativt bra skick. Har mailat med dem på stübben ireland och fick svar på vad det var för en...
Svar
0
· Visningar
565
Senast: Ja0hanna
·
Utrustning Om ni köper ett par stallkängor/stallstövlar i prisklassen runt 500kr. Hur lång tid räknar ni då med att de ska hålla? Klagar ni om de...
Svar
4
· Visningar
1 226
Senast: gulkiwi
·
Utrustning Ja, man hittar ju så många trådar där sadlarna ligger fel pga det ena eller det andra..meeeeen nu vill jag se bilder på sadlar som... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
12 368
Senast: Highcat
·
Utrustning Har just nu ett Boj bravo släp, den stora modellen med sadelkammare. Behöver köpa ett nytt släp då jag behöver fronturlastning till min...
Svar
3
· Visningar
2 245
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Nu behöver jag hjälp innan jag sliter av mig håret. Söker en dressyr sadel med mycket stöd för ryttare som inte är så lång. De är...
Svar
3
· Visningar
690
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Jag vill ha tag på bättre begagnade dubbdäck till min transport, men vad ska jag söka efter för att hitta det på t.ex. blocket? Alltså...
Svar
9
· Visningar
6 122
Senast: djurvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka