Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hur vet man om det är extra långa/korta kåpor på Prestige (dressyrsadlarna)? Den här sadeln är märkt med 17 35 serienummer D 2 Är...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: feel
·
L
Utrustning Vilka färger passar till olika häst färger.Jag älskar att köpa olika hästsaker t.ex schbrak,grimmor och grimskaft :) Min kompis fyller...
Svar
7
· Visningar
976
Senast: lukas123
·
Utrustning Min häst har idag haft lite väl avancerade acrobatiska övningar för sig i transporten och lyckats knäcka (!!!!:devil::devil::devil:)... 2
Svar
26
· Visningar
5 677
Senast: Nominous
·
A
Utrustning Har en islänning på snart 6 år som inte passar ihop med sadeln jag hade på min förra islänning. Sadeln är en Kentaur Electra 17" XW som...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Pathmaker
·
Utrustning Precis köpt en knights sadel som ska ha utbytbar bom.. Men jag vågar fan inte slita i sadeln hur mycket som helst.. Hur GÖR man?! Antar...
Svar
0
· Visningar
751
Senast: Quinny07
·
Utrustning Min häst får skav av dressyrschabrak o jag blev rekommenderad av sadelutprovaren att skaffa vojlockar. Men vart hittar man...
Svar
7
· Visningar
2 057
Senast: Lunketuss
·
Utrustning Om man har ett hoppschabrak kan man bara använda det till hoppsadlar då?:p Tacksam för svar
Svar
1
· Visningar
641
Senast: iNHALE
·
A
Utrustning Har ni designat eget schabrak någon gång, som Anna Scarpati schabraken tex? Kan ni inte visa bilder på era egna designer?
Svar
1
· Visningar
1 835
Senast: Marvin
·
Utrustning Jag har ett par MH Richmond high eller vad de heter (röd sula med snörning). Älskar dem å de ger mig en stadig skänkel.. men, nu har...
Svar
0
· Visningar
833
Senast: Messy
·
Utrustning Har en bates innova dressyrsadel. Om jag ska leta hoppsadel, vilka sadlar borde jag prova med liknande passform?
Svar
5
· Visningar
802
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Har fyndat ett par riktigt snygga beg dressyrstövlar. Är ett par äldre gasnska stela,raka klassiska stövlar. Nu är problemet...
Svar
5
· Visningar
1 492
Senast: WBanna
·
L
Utrustning Vad använder ni för utrustning till era hästar vid olika typer av ridning & arbete på mark ? Intressant att veta. :) Jag kan börja... 2
Svar
22
· Visningar
2 809
Senast: Magica
·
Utrustning Ponnyn vill ha ett hoppträns :) Mörkbrunt, (ej rödbrunt som tex Dyon) pullarnosgrimma, gärna med mönstersöm, mässingsapännen. Samma...
Svar
0
· Visningar
683
Senast: Bison
·
Utrustning ... och jag hoppar snart från en bro om jag inte hittar något som passar :crazy: Hästen är islandshäst, c:a 140 cm, 8 år gammal. Han...
Svar
15
· Visningar
2 149
Utrustning Jag har lånat hem en dressyrsadel som jag eventuellt ska köpa. En Globus Clic, normal mot vid. Hur tycker ni den ser ut att ligga? (ber...
Svar
14
· Visningar
2 350
Senast: MoQ
·
Utrustning Ja, vilka märken ska man köpa? Har ett par ShowMaster som är kanonbra, lagom elastiska, bra material (ganska slätt och lite tjockare)... 2
Svar
36
· Visningar
2 760
Senast: bigganl
·
Utrustning Är det någon som har koll på graderna på de olika bomvidderna? Mest intresserad av Prestige men även Amerigo, Equipe och Röösli...
Svar
3
· Visningar
3 397
Senast: Zipp2010
·
N
Utrustning Jag ska ha ett nytt bett till min nya häst, hans nuvarande är för litet. Det är ett vanligt tränsbett, är det att föredra till en häst...
Svar
7
· Visningar
1 469
Senast: nallip_90
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av dessa eller t.o.m har en sådan? Vad passar de på för ryggar?
Svar
6
· Visningar
7 913
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Hej, någon som kan hjälpa mig med tips på ridstövlar som passar mig med korta vader? Jag har ett par crw active stövlar som passar mig...
Svar
1
· Visningar
1 276
Senast: Solponny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka