Bomvidder på Prestige, Amerigo, Equipe...

feel

Trådstartare
Är det någon som har koll på graderna på de olika bomvidderna? Mest intresserad av Prestige men även Amerigo, Equipe och Röösli.

Mätte pållen idag och han var smalare än jag trodde, 89 grader. Självklart vet jag att man inte ska stirra sig blind på bomvidder men då vet man var man ska börja storleksmässigt iaf.

Sv: Bomvidder på Prestige, Amerigo, Equipe...

Tack. Har du någon koll på Amerigo, är det 0 som ligger däromkring?

Är Top Dressage väldigt svängda?

Sv: Bomvidder på Prestige, Amerigo, Equipe...

Jag har en prestige versailles med bomvidd 32 på min häst som är ca 85 grader. Smal mot normal, typ.
På samma häst har jag en jaguar bomvidd 26,5.
Har provat en amerigo classic som låg bra, (men jag satt illa) den tror jag var M (normal).

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 558
Senast: Ragdoll
·
Utrustning Hej! Jag har googlat och sökt i forumet men inte hittat något svar på min fråga, men finns det någon tråd dom tar upp specifikt denna...
Svar
5
· Visningar
1 620
Senast: caballus
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 304
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka