JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
HUR byter man bom? x-change..
Precis köpt en knights sadel som ska ha utbytbar bom.. Men jag vågar fan inte slita i sadeln hur mycket som helst.. Hur GÖR man?! Antar att det är liknande pessoa sadlarna eftersom de har samma koppjärn..
Bilder eller film vore guld värt!
Utrustning
Köpte en sadel igår åt vår ponny (arabkorsning, kort i ryggen med liten manke), en dressyrsadel där det går att byta koppjärnen...
2
Utrustning
För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de...
2
Utrustning
Hej,
I somras köpte jag en begagnad Jensensadel och förmedlaren sa då att jag även fick betala 1500 för omstoppning av sadeln så att...
2
3
4
Gravid - 1år
Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4
5
6
Vad gör vi? Kids edition - del 4
Övr. Barn Det låter ju helt absurt. Jag har två perioder varit riktigt riktigt sjuk (så jag med nöd och näppe redde ut att se till att det fanns...
vemsomhelst123
1 minut sedan
Svar: 1 880
Visningar: 99 790
Barn
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Idag ska jag åka bil till annan ort, ett stort äventyr för en som knappt varit utanför dörren på flera veckor! Min gamla pappa följer...
ASKAPLASKA
9 minuter sedan
Svar: 884
Visningar: 34 106
Allmänt
Sytråden del 4
Fritid Viskos kanske? Det är ganska luftigt, i varje fall de sorter jag testat. Finns ju lite olika så har du möjlighet att klämma och känna är...
sthu
9 minuter sedan
Svar: 1 510
Visningar: 82 469
Allmänt
Ridbyxor
Utrustning Jag har inte testat dessa så kan inte jämföra, men ja generellt har tights tunt tyg. Varierar dock hur tunnt, och hur tyget känns. MD...
MiniLi
10 minuter sedan
Shettistråden del II
Gnägg Vad är det för utställning? :)
Jag har haft en från Biltema jag med och klippte väl någon hals men bytte sen till Aesculp och det är...
Blyger
46 minuter sedan