Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Om vi helt bortser från hästen, har ni tips på vilka märken och modeller jag ska testa? Jag vill ha en dressyrsadel som har små/lite...
2
Svar
21
· Visningar
3 188
Senast: DrT
·
Utrustning Är det någon som har testat att sy i linerfästen vid halsen på ett täcke utan fästen? Hur i såfall? Går det ens att få tag på de där...
Svar
9
· Visningar
1 321
Senast: lady_vip
·
Utrustning Ni som använder padd under sadeln, varför har ni padd och vilken typ av padd använder ni?:)
2
Svar
24
· Visningar
2 473
Senast: Houdinie
·
Utrustning Min unghäst har ett fult överben strax under Caprus UTSIDA skenben på höger ben, det är relativt stort och jag funderar nu vad som är...
Svar
0
· Visningar
696
Utrustning Hej! Har någon fått ut sadel på försäkringen? Allrisk eller olycksfall? Detta hände mig: Red i en "tom" sommarhage. Gjorde halt för...
Svar
3
· Visningar
704
Senast: lytesout95
·
Utrustning Hej! Jag funderar på att beställa ett Rambo optimo (stalltäcke) från Horseware till min C ponny som har 130 i vanliga Rambo täcken. Hon...
Svar
5
· Visningar
2 386
Senast: Beeboppe
·
Utrustning Deras egna täcken alltså, JH collection, Fairfield och vad de nu har. Inte om de säljer andra märken. Hur är de i passform (ponnyer åt...
2
Svar
27
· Visningar
6 005
Senast: Meggan
·
Utrustning Ni som lindar vid ridning. :) Varför lindar ni, och vilken typ av lindor använder ni? Använder ni paddar? - Om ja, vilken typ av paddar?
2 3
Svar
42
· Visningar
3 225
Utrustning Fant ingen Ullaredtråd for 2016, så da lager jeg en. :) Noen som har vært der i det siste og funnet noe kult? Jeg skal dit, men blir...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
16 305
Senast: fruxolisa
·
Utrustning Jag har varit sugen på ett sådant sedan jag såg det första gången. De ser helt subjektivt så himla gosiga ut :love:. Dessutom gillar jag...
Svar
0
· Visningar
441
Senast: Tualma
·
Utrustning Vad ska man leta efter riktigt när gamla teddypadden blivit ofräsch och knölig? Vill inte ha någon jättefluffig fårskinnspad utan en...
Svar
4
· Visningar
671
Senast: Ace
·
Utrustning Jag funderar på att köpa en allroundsadel Young Rider Thorowgood ,16,5". Är dock tveksam på hur liten sitsen är i den. Jag har ingen...
Svar
3
· Visningar
1 006
Utrustning Hej! Någon som har tips på vita strykkappor som andas riktigt, riktigt bra? Funderat på equilibrium eller le mieux, de förstnämnda är...
Svar
3
· Visningar
620
Utrustning Hej har en fråga. Jag fick nyss hem min förbygel till min häst och det ska vara full. Men jag vet inte om jag bara får för mig att den...
Svar
4
· Visningar
781
Senast: ricca
·
Utrustning Det här blir (förmodligen) första vintern mina ponnyer kommer stå i utebox/kallstall vintertid. Jag försöker därför komma på vad jag kan...
2
Svar
22
· Visningar
4 669
Senast: Xavi
·
Utrustning Hej! Har precis köpt häst, och behöver ny sadel. Prioriterar en dressyrsadel, men tänker så småningom skaffa en hoppsadel också, så tips...
Svar
9
· Visningar
1 562
Senast: _Zacke_
·
Utrustning Hur hade ni stängslat för att både får och hästar ska vara i en hage? Inte samtidigt ska de vara i hagen och det gäller vår/sommar om...
2
Svar
24
· Visningar
3 061
Senast: lil-sis
·
Utrustning Hej Har just nu en Prestige Modena som passar hästen jätte bra och jag älskar den, men ska införskaffa en vettig hoppsadel också...
Svar
2
· Visningar
927
Utrustning Eftersom jag skaffat mig en häst som börjar sätta vinterpäls i början på augusti och släpper den i maj så måste jag nog skaffa mig en...
Svar
11
· Visningar
1 184
Senast: Digbil
·
Utrustning Mitt sto är nätt över bogar och har rätt tunn hals. Hon är känslig i ryggen och behöver täcke(n), men får också lätt fula bogskav om...
Svar
3
· Visningar
1 020
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka