Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej! Här kommer ännu en sadeltråd... Min unghäst är under inridning och sadeln jag tillfälligt använder för att vänja honom vid sadel...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: zefyros
·
Utrustning Skulle gärna vilja ha tips på märken och modeller på täcken med extraordinärt stor stjärtlapp (svanslapp, eller vad det nu heter) ...
Svar
9
· Visningar
828
Utrustning hej! På grund av allt regn och att min utrustning har vart instängd i en trång instängd sadelkammare har vi fått besök av mögel (:O) på...
Svar
4
· Visningar
774
Utrustning Danska fröken är inte helt enkel när det kommer till sadlar. "Min" sen många år betrodda sadelutprovare har dessutom slutat och jag har...
Svar
19
· Visningar
2 387
Senast: Emiro
·
  • Låst
Utrustning Nu har jag lagt in 2 inlägg där jag ber om tips på folk/företag. Båda har raderats, orsak att de strider mot forumreglerna - vet ej? Har...
Svar
2
· Visningar
839
Utrustning Hej! Som nybliven hästägare har jag insett att det här med täcken ju är jättesvårt :eek: I kväll red jag hästen så att han blev...
Svar
17
· Visningar
1 166
Senast: Buck
·
Utrustning enkel fråga, går det att vidga dominus ngt? hade ut en utprovare som var den första att bekräfta min egen känsla om hästens rygg, att...
Svar
0
· Visningar
517
·
Utrustning Jag skall köpa mig ny mattes-padd och är osäker på storleken. Jag har 17" i bägge sadlarna, och tycker att min nuvarande (L) är lite i...
Svar
7
· Visningar
3 328
Senast: Miljon
·
Utrustning Hej! Jag har nyss fått hem ett täcke till min Tyrolerhaflinger (sporthaflinger)! Jag beställde ett Shires Typhoon vintertäcke! Tycker...
Svar
6
· Visningar
2 761
Senast: Bri
·
Utrustning Jag letar och provar men inget passar. Jag vet inte vilket märke jag ska leta efter. Alla sadlar puttar hon bak och sadelutprovaren som...
Svar
4
· Visningar
801
Senast: Divina
·
Utrustning Ni som inte har egna stall, hur förvarar ni era schabrak? Är det något jag samlar på mig som en hamster är det just schabrak, och de tar...
2
Svar
20
· Visningar
7 491
Senast: Catrool
·
Utrustning Vad har ni för erfarenheter av Schumacher-träns. Kvalitén på lädret. Swarovskistenarna? Är tränsen värda sitt pris eller ligger priset...
Svar
7
· Visningar
812
Senast: Piaff
·
Utrustning Jag har stött på en del gamla manskapssadlar på begagnatmarknaden på sistone, och de ser väldigt rejäla ut och passande för en...
2
Svar
27
· Visningar
4 929
Senast: svea
·
Svar
0
· Visningar
517
Senast: Jojo
·
Utrustning Om man vill rida bettlöst, vilken typ av träns är bäst?
2
Svar
39
· Visningar
8 013
Senast: Ridinglady
·
Utrustning Har en 3,5åring som jag vill testa bettlöst med för att få lite variation. Finns ju en hel del att välja mellan så vill gärna få lite...
Svar
2
· Visningar
463
Senast: sandraros
·
Utrustning Jag letar efter ny nosgrimma till mitt PS-träns, den gamla versionen av Flying Change, brunt (mörkbrunt?) Eftersom jag har använt aachen...
Svar
5
· Visningar
1 267
·
Utrustning Är de lika bra? Vem tillverkar dem?
Svar
3
· Visningar
1 017
Senast: KrullTroll
·
Utrustning Nu när hööks tagit bort nästan hela sin ponny collectionen så får vi leta efter resterande täcken på annat håll. Vilka täcken finns det...
Svar
12
· Visningar
2 910
Senast: Tualma
·
Utrustning Fröken Långöra har en Kerbl huva som sitter perfekt. Men jag har skitsvårt hitta fler huvor med långa öron. Fick tips om Hööks GM men...
Svar
3
· Visningar
1 301
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Hjälp