Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning ... och hittar inte något som uppfyller alla mina krav. Kan ni hjälpa mig? Önskemål: svart kvalitetsläder anatomiskt nackstycke...
2
Svar
32
· Visningar
2 203
Senast: Catrool
·
Utrustning Letar dressyrgjord till ponnyn. Hon gillar hööks Dressyrgjord Equi-Gard som har en bred platta på mitten. Nu upplever jag att gjorden...
Svar
2
· Visningar
469
Senast: Luzzan
·
Utrustning Någon som har nån erfarenhet av vintertäckena Tyfon FL/DL? Från B**jes. Passform osv? Sitter och kollar på nya vintertäcken till min...
Svar
13
· Visningar
2 376
Utrustning Funderar på att köpa en Max flex white Line, men vet inte så mycket om de.?! Hästen som ska ha den har kort anläggningsyta, ganska bred...
Svar
0
· Visningar
348
Utrustning Har just nu endast två olika tredelade bett med rörliga ringar men känner att jag vill kunna ha flera bett att variera mellan. Hästen är...
2
Svar
29
· Visningar
2 321
Senast: Ace
·
Utrustning Städade just i mitt förråd, jag har en uppsättning lappade och lagade hästtäcken som ligger på hög där, tar plats och samlar damm... De...
Svar
3
· Visningar
673
Senast: Equilina
·
  • Låst
Utrustning Hej! Någon som har tips på snygga och sköna ridhjälmar som är godkända att tävla i VT-17? Någon som har en samshield? Vad tycker ni om...
Svar
2
· Visningar
671
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Om en Prestigesadel är omvärmd från 37 till 33, kan man då värma om den till en 37a igen? Jag vet man inte rekommenderar att värma ut...
Svar
2
· Visningar
2 520
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Gå in på Facebook.com/ssandraar för att se en bild på min häst! Är i sadel djungeln med min 3,5åring och behöver lite hjälp :p Söker...
Svar
2
· Visningar
449
Utrustning Vet inte om denna trådstart är godkänd men gör ett försök. Admin får ta bort tråden annars. Vad tror ni om dessa träns? Designen är ju...
Svar
2
· Visningar
535
·
Utrustning Vad brukar du göra med småtrasiga hästgrejer? Tänker på schabrak som skavts av sadelgjorden, grimmor som sett sina bästa dagar och...
2
Svar
20
· Visningar
1 864
Senast: Minett
·
Utrustning :idea: Lifehack sprider sig som en löpeld på nätet, överallt finns kluriga typer som förenklar livet med sina idéer! Ett av mina tips...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
33 707
Senast: warg
·
Utrustning Efter att ha haft problem med hästens mungipor mer eller mindre sedan jag köpte honom så har jag kommit fram till att han är...
Svar
5
· Visningar
1 910
·
Utrustning Nån som provat detta och isåfall i vilket utförande? Funderar på att skaffa till hösten. Skulle vilja ha ett regn som bas och två 100...
Svar
19
· Visningar
3 166
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning vet inte om jag varit bortskämd tidigare med 30 dagars faktura vid leverans av ny sadel. Har köpt ny sadel av en annan leverantör denna...
Svar
11
· Visningar
1 183
Senast: Equilina
·
Utrustning Håller nu på att testa mig fram bland lite olika bett. Har ett som funkar ok, men är sugen på att hitta ett som herr von kräsen kuse...
Svar
8
· Visningar
1 191
Senast: EmmaN
·
Utrustning Jag ska köpa en samshield hjälm och är orolig på hur dom på min lilla ridskola kommer att reagera. Det brukar inte vara jätte mycket...
Svar
11
· Visningar
1 406
Senast: Cambiaso
·
Utrustning Håller på att Googla till dödagar. På mitt stall har Händige Harry fixat med elen till hagarna. Jag har konstaterat att matarkabeln...
Svar
12
· Visningar
1 478
Utrustning Hej Gubben här hemma har nu börjat fundera mer på släp efter helgens akuta trip till kliniken och vi inte hade ett ända släp hemma utan...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka