Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning nu vet jag inte om man får göra så här, med tanke på att jag skriver ut ett märke. Men Jag vill veta hur deras täcken är stl mässigt...
Svar
4
· Visningar
1 615
Senast: mollyphlox
·
Utrustning Tar väl @the_connemara på orden då och startar en ny tråd ;) Rean är snart slut (iaf de få godbitar som var i år) och ny katalog är på...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
29 620
Senast: KrullTroll
·
Utrustning Finns det några andra nosgrimmor som ger samma fördelat som PS high jump? Det jag vill åt är att om möjligt slippa trycket rakt över...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 014
Utrustning Tänker nu köpa en ny bomlös sadel, då min nuvarande glider väldigt mycket på min häst, och sadelgjorden är i vägen för mina skänklar -...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: Buck
·
Utrustning Nån som har någon erfarenhet av dem? Dem fanns med jääääättevida ben och till råga på det i brunt med:bump:, men jag har aldrig sett...
Svar
6
· Visningar
2 662
Senast: Caramba
·
Utrustning Tänkte fixa lite egna hinder hemma. Ska fungera till lite studs, enklare serier och cavaletti. Gymnastikhoppning under 1 m. Funderar på...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: sorbifolia
·
Utrustning Vad har ni för smarta lösningar till förvaring av saker i släpet? Jag skulle behöva någonting för "lösa små prylar" typ putsgrejer...
Svar
0
· Visningar
1 283
Senast: emma-vsm
·
Utrustning har en förbygel som inte luktar så gott, så har ni något tips på hur man får bort lukten? Har även transportskydd som inte luktar så...
Svar
6
· Visningar
659
Senast: kristin
·
O
Utrustning Vad skulle ni rekommendera om man vill ha ett litet spänne? Inte heller med "plastventinlationsgrejor". Om det finns det som liknar de...
Svar
7
· Visningar
1 249
Utrustning är det någon som har koll på hur stora/små hopp Edinburgh (Wellington/Windsor) har mellan bomvidderna? Hur vid är deras fit 5?
Svar
0
· Visningar
388
Utrustning Jag har tänkt på det när jag varit med en kompis på dressyrtävlingar, att många har kavajer som är alldeles för små. Magen tittar fram...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 555
Utrustning Rådfrågar här! Sitter i den del av norrland som har typ 0 affärer med ridstövlar. Har även inga standardmått på benen förstås heller...
Svar
0
· Visningar
504
Utrustning Jag söker efter tips på anatomiska träns som passar en häst med kort och brett huvud. Härom veckan provade jag ett micklem multibriddle...
Svar
5
· Visningar
1 224
Senast: mily
·
Utrustning Hej! Jag har googlat massor men får bara fram att ringen på micklem multibridle tränset inte ska vara godkänt i dressyr? Men i TR så är...
Svar
7
· Visningar
6 997
Utrustning Jag ska köpa en samshield hjälm, den är så otroligt snygg och skön, men väldigt dyr. Har varit förälskad i den sen första gången jag såg...
Svar
13
· Visningar
2 629
Senast: Elektron
·
  • Låst
Utrustning Letar ny ridhjälm men tycker inte att jag hittar ngt fint. Är lite snål då jag vill känna att jag vågar använda och byta ofta så hade...
Svar
9
· Visningar
1 520
Senast: Salinero
·
Utrustning Hur är de i storlekarna? att italienska storlekar innebär att jag måste välja 2 strl större än "våra" vet jag, men är de "normala"...
Svar
4
· Visningar
518
Utrustning hej .. Ha funderat lite på deras produkter och läst och kollat och gått igenom hela internet . Enligt dom själv så ska dom ha patent...
2
Svar
20
· Visningar
6 670
Senast: svea
·
Utrustning Hej! Jag är förälskad i Samshield hjälmen. Har varit det i typ 2 år typ, men har jobbat ihop lite pengar nu och ska nu åka och prova ut...
Svar
3
· Visningar
2 733
Utrustning Hej! Har en tekna s-line hopp utprovad till min häst men funderar på att leta efter dressyrsadel. Har tänkt ta ut min sadelprovare nu...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: lett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp
  • Stor enkel hundras med lagom driv