M
mooi
Attans. De har haft iallafall (uppenbarligen, eftersom min är därifrån). Men det kanske finns liknande nånstans?En kik på deras hemsida, och de har inga egna kavajer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Attans. De har haft iallafall (uppenbarligen, eftersom min är därifrån). Men det kanske finns liknande nånstans?En kik på deras hemsida, och de har inga egna kavajer
Sökandet går ihärdigt vidareAttans. De har haft iallafall (uppenbarligen, eftersom min är därifrån). Men det kanske finns liknande nånstans?
Jag drar 46 i kläder med en ganska rejäl byst (g-h kupa) plus bredd över skuldrorna. Har ännu inte hittat en kavaj som går att stänga utan att jag riskerar att skjuta knappar vid rörelse.
Skittrist då jag vill ut på dressyrbanan. Har gått över till att försöka hitta en "vanlig" kavaj på klädavdelningar för större storlekar. Men svårt att hitta nån med tillräckligt stetchigt typ för att det ska gå att röra sig i.
ja knapparnas läge, materialet på tygel och allt sånt spelar in på hur ett plagg passar på en kropp. vilket få tänker på i provrummet. är snarare att det är billigt eller rätt märke och man kommer i det..Tycker modellen av kavaj spelar roll. De billiga modellerna av stech-kavajer ger mer valkar. En kvalités stretch sitter mycket bättre och får ett annat fall. Har testat.
Jag som har liten midja, fett på låren men ej mage märker skillnad på den lilla hudvalken som man naturligt får när man böjer sig framåt/sitter. Mindre tydlig med mina dyra kavajer. Sedan gör designen på HUR du knäpper din kavaj mycket. Har ju dragkedja bakom den blåa animon som ger en jämnare fördelning så huden inte buktar ut på ett valkigt sätt.
sedan en fråga: ser man inte tydligare en bra hållning och sitts i en tajt kavaj? Tänker varför många vill ha en som sitter åt istället för en stor.
man kan inte hashtagga # loppis kavajen för 50kr, .
Fanns en, i ull...Känns varken bekvämt eller särskilt svalt (är extremt varm av mig året runt).Kollat team banan?
Ja men folk lägger ju alltid typ # animo, # pikeur osv under sina bilder , att lägga upp # jacson och # carat är inte lika prestigefyllt .
Ja men folk lägger ju alltid typ # animo, # pikeur osv under sina bilder , att lägga upp # jacson och # carat är inte lika prestigefyllt .
Är nöjd med mina jacson kavajer och att de tillsammans kostade 80kr är bara trevligt .
Som vanligt bryr jag mig inte ett skit om att tolka det så. Jag försöker komma ihåg att tagga men är pinsamt dålig på annat än tramstaggar. Något jag skäms över för jag själv är jättesur över alla kassa bilder under taggarna på instagram. Produktbilder tycker jag ofta är väldigt dåliga så jag söker bla på taggar på insta för att se utrustning in action. Alltså även därför jag taggar
Menar inte er , menar mest folk som rabblar upp all utrustning på varje liten bild även där man inte ser hästen. Att ta en bild på nytt schabrak eller en favorit och skriva vad det är är igen jag hakar upp mig på .Jag taggar inte heller för att skryta (ska jag skryta om något är det inte bedriften att köpa X pryl för Y kronor ) utan för att jag och många med mig gillar att kolla in andras prylar och då underlättar taggningen. Man kan också hitta lite produktrecentiorer och få inspiration till nya matchningar.
Menar inte er , menar mest folk som rabblar upp all utrustning på varje liten bild även där man inte ser hästen. Att ta en bild på nytt schabrak eller en favorit och skriva vad det är är igen jag hakar upp mig på .
Men att alltid ha behovet att skriva upp alla märken man har på sig förstår jag inte..