Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åkte förbi Hööks igår em. Hittade faktiskt en del!
Dock var det mindre kul att försöka ta sig hem sen... Det tar alltså ca. 25 min från mig till närmaste Hööks, i normala fall. Igår tog det 2 h 20 min hem. Detta pga. 7 vägarbeten, 2 (3?) olyckor och de värsta köerna jag sett i hela mitt 18 åriga liv.... Välkommen till Stockholms trafik en torsdag eftermiddag, ha så trevligt!
Det jag fick med mig hem var:
1 st knall-turkos långärmad piké
3 st Showmaster-schabrak; 1 mörkgrönt med vit/marin kant, 1 vinrött med mörkgrå kant och 1 ljusblått/turkost med brun och vit kant.
Ursäktar den bristande bildkvalitén.
Vi jobbar vid Gullmarsplan och bor ovanför Tierp. Är proffs på att köa
Går typ att kliva av bilen vid Bredden, handla på Hööks och sedan gå ikapp bilen vid Glädjen
jag kunde gå ner en storlek i dem, mot den jag brukar välja på hööks, Så himla nöjd. De satt skitbra också!Köpte de gröna JH-ridbyxorna som fanns i min storlek i butiken. På nätet fanns de bara i juniorstorlek. Så nu är vi matchade med byxor, schabrak och pannband
Använde de första gången i kväll; helnöjd!jag kunde gå ner en storlek i dem, mot den jag brukar välja på hööks, Så himla nöjd. De satt skitbra också!
Gissningsvis om tre-fyra veckor vilket blir perfekt timing med min semester. Om något kul finns kvar då, vill säga.någon som vet när halva priset-rean börjar?
Någon som vet när höstkatalogen kommer? Brukar det inte vara någon gång i juli typ?
Bara jag som ser nya, "höstigare" bilder på Hööks hemsida?
Alltså på de befintliga produkterna (som ej är på rea).
Tänker t.ex. på Luxus i det bruna Cossira Aachentränset och den där ponnyn i skogsmiljö i det bruna Cloverhill Pullartränset.
Ponnyn i skogen är vår ridponnyhingst Nässlehults Nobelium RP 187. Det kommer bli många bilder på honom i höstkatalogen ❤
Har han Mulletäcke på...?Ponnyn i skogen är vår ridponnyhingst Nässlehults Nobelium RP 187. Det kommer bli många bilder på honom i höstkatalogen ❤
Skulle visst bli en annons i Min Häst. Vet inte när dock men om du ser den får du gärna hojta till, måste ju köpa det numretHar han Mulletäcke på...?