Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jahopp. Ponny-:devil: reste sig, högt. Jag hann tänka "helvete nu slår vi över", sedan åkte jag av bakåt medans ponny-:devil: landade...
Svar
18
· Visningar
2 482
Senast: Hedinn
·
Utrustning Köpte en ny dressyrsadel för ca 6 veckor sedan. Glömde fråga när man ska kolla till den igen, så den sätter sig på rätt ställen osv. Den...
Svar
3
· Visningar
472
Senast: Marty
·
Utrustning Hej,denna tråden finns säker redan här men gör en ny.. Vilka skydd är bäst av olympic och carbon gel?? Tacksam för svar
Svar
2
· Visningar
445
Utrustning Hej, jag kommer här med en pinsam fråga. Jag köpte ett Schockmöhle-träns i Falsterbo. Tagit isär det och vet inte åt vilket håll...
Svar
11
· Visningar
1 367
Senast: kryddelydd
·
M
Utrustning Tunnpälsad häst som behöver ha div flugskydd på sig för att inte bli vansinnig.. MEN, som sagt -tunn päls som lätt blir skavd. Jag har...
Svar
8
· Visningar
1 645
Senast: Ace
·
Utrustning Vilket bett är skarpast av ett waterford bett med rörliga ringar och ett rakt eggbett med fasta ringar?
2 3
Svar
40
· Visningar
3 420
Senast: KrullTroll
·
Utrustning Har en liten fundering om finn tack regn & vintertäcke! Är det någon som vet hur dom är i storlekarna (t.ex stor/liten i bogen)...
Svar
6
· Visningar
1 363
Senast: lillmyraan
·
Utrustning Nu ska här skitas i det blå skåpet....näe men allvarligt, det gäller det här med strykkappor. Jag är medveten om funktionen dessa skydd...
2
Svar
38
· Visningar
3 369
Senast: lil-sis
·
Utrustning Går dessa att få tag på i Sverige? Inte No Turn Bell Boots, sådana hittade jag på någon westernsida, utan de vanliga Bell Boots. De har...
Svar
2
· Visningar
541
Senast: Miljon
·
Utrustning Hej :) . Min ponny är väldigt pigg och kan bli ganska stark i skogen . Så det går rätt så fort i speciellt galopp i skogen, och om jag...
Svar
10
· Visningar
995
Utrustning Hittade ingen Falsterbotråd för i år. Verkligen ingen som ska dit och shoppa? På min lista står än så länge sporremmar.... Hoppas listan...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 993
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Letar efter täcke liknande detta: http://www.stromsbergsgard.se/svett-sommartacke/rambo-grand-prix-cooler Dvs med fleece i ryggen och...
Svar
0
· Visningar
387
Utrustning Undrar bara om det är någon som använder bomlösa sadlar och isåfall vilka? Har kollat lite på TreeFree sadlarna som bl.a går att köpa på...
Svar
9
· Visningar
4 035
Senast: mily
·
Utrustning velar lite fram och tillbaka nu, har en sadel utprovad med liten kilpadd i höstas, kiropraktikern som behandlat hästen säger att det...
Svar
7
· Visningar
1 367
Senast: Buck
·
Utrustning Vad tycker ni om (nu kommer jag inte på vad de kallas) dom där stropparna man tar sadelgjorden igenom, att de är delade och sätts ihop...
Svar
12
· Visningar
1 295
Senast: Nenne45
·
Utrustning Hej! Jag måste köpa en ny ridhjälm pågrund utav avramlig och dålig passform på min gamla hjälm. Dom hjälmarna jag har köpt innan har...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Salinero
·
Utrustning En av hästarna har ibland ridits på rakt kimblewick med lite tungfrihet. Det fungerar bra och hästen trivs bra med det, men då det med...
Svar
7
· Visningar
5 224
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Jag försökte söka, men tyckte inte jag hittade något som passade min fråga. Vad gäller inför de nya hjälmkraven på tävling inför nästa...
2
Svar
34
· Visningar
2 789
Senast: Itzyditzy
·
Utrustning Vad är det för skillnad på dessa två sadlar från Tekna? Stämmer det att S-line passar hästar med mer rakare ryggar och mer manke samt...
Svar
0
· Visningar
4 109
Senast: Hoppmallan
·
Utrustning Ytterligare en hästtransportfråga.. :o Jag står i begrepp att handla ett enhästars släp. Hade i princip bestämt mig för Böckmann Uno...
Svar
5
· Visningar
2 654
Senast: MorvanMorr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka