Någon som vet var man kan hitta Mias Rs-paddar? Ska dit imorgon och sällskapet vill helst slippa springa och leta i en evighet, haha :D

Någon som vet var man kan hitta Mias Rs-paddar? Ska dit imorgon och sällskapet vill helst slippa springa och leta i en evighet, haha :D

Marietorp, gula tältet vid dressyren, såg jag hos. Gå direkt till höger när du kommer in i tältet och sen låg dom på hyllan mitt emot tränsen.

image_zpscpf792fe.jpeg

Han fick prova sin nya grimma idag med :) trodde den skulle behöva "växas i" lite men han var visst större än jag trodde :D

Blev inte jättemycket shopping för mig i år, men jag är nöjd med det jag hittade. Fyndade bland annat en Charles Owen wellington classic för 1200 kr (!!!) och ett Globus regntäcke för 250 kr.

@Fiorano Man kan verkligen aldrig få för många schabrak. Min sambo frågade den här gången -Vilka ska du slänga nu?

Jag köpte:
Anna Scarpati dressyrschabrak, vitt med brun passpoal och brunt kantband (hur fint till min bruna tweed kavaj? :D) 50%
Anna Scarpati hoppschabrak, duvblått med marin/rosa passpoal och grå kantband 50%
Zebramönstrade sporremmar 50%
Rosa tävlingsskjorta från Anna Scarpati 50%
Brunt stickat skärp från Anna Scarpati 50%
Ett par örhängen med bling fullt pris!
Linneskjorta ljusblå Gina Tricot Gratis!
Grå sweatshirt Gina Tricot Gratis!

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla...
Svar
9
· Visningar
472
Senast: Blyger
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
778
Senast: Lisen82
·
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
976
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025