Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ytterligare en hästtransportfråga.. :o Jag står i begrepp att handla ett enhästars släp. Hade i princip bestämt mig för Böckmann Uno...
Svar
5
· Visningar
2 654
Senast: MorvanMorr
·
Utrustning finns det ridbyxor till män för vettiga priser. Kollat runt lite men svårt att hitta nått under 1000 lappen. På damsidan hittar man...
Svar
14
· Visningar
1 427
Senast: Buck
·
Utrustning Hejsan, Har mest en fråga, eller kanske mest skulle vilja ha lite råd om hur ni skulle göra :) Jag köpte mitt första släp i veckan, ett...
Svar
12
· Visningar
1 459
Senast: Elektron
·
Utrustning undrar om baucher bettet är bra eller dåligt, varför?
Svar
5
· Visningar
2 521
Senast: kristin
·
Utrustning Hej! Jag har ett par ridbyxor som jag köpte precis när jag skulle börja rida, för ett halvår ca. alltså. Nu har dom tänjt ut sig rejält...
2
Svar
36
· Visningar
4 922
Senast: Millz
·
Utrustning ska till Ullared i slutet på juli och tror jag kommer hamna på hästavdelningen den större delen av tiden ;) så tänkte höra med er om det...
Svar
4
· Visningar
455
Senast: Itzyditzy
·
Utrustning Tänkte höra om någon varit ute för eller hört talas om samma sak som detta. Fick se en bekants släp idag ett Christ släp från 2006, ca...
Svar
17
· Visningar
4 633
Senast: Jean
·
Utrustning Är ps träns en billigare i Falsterbo? Isf hur mycket? Är det värt att vänta med att köpa tills man är där?
Svar
19
· Visningar
1 332
Senast: CallMeAce
·
Utrustning Ska investera i ett sadelskåp. Vill ha ett i plast. Men vart hittar man de billigaste? Har hööks å Börjes slutat sälja? Har för mig jag...
Svar
5
· Visningar
6 970
Senast: MaRomer
·
P
Svar
1
· Visningar
491
Senast: sweep
·
Utrustning Skulle köra mitt halvblod till en fodervärd idag. Hade en kompis som skulle köra i sitt släp och jag åkte med. Vi hann inte mer än ett...
2
Svar
37
· Visningar
3 931
Utrustning Inte säker på att denna frågan är ok här men: Tänker eventuellt sälja min Dominus hoppsadel. Köpte den helt ny och nu har den har mest...
Svar
1
· Visningar
710
Utrustning Min häst har nästan ingen lugg kvar pga att flughuvan skaver bort den. :( Han måste ha huva med öron men finns det någon modell som kan...
Svar
19
· Visningar
1 855
Senast: Itzyditzy
·
Utrustning Behöver tips på bra betesreducerare som passar Islandshäst och welsh ponny. Båda har cob i storlek. Islandshästen har något större...
Svar
7
· Visningar
2 997
Senast: Kirie
·
Utrustning Ni som äger Boj transporter med helgjutet golv - vad använder ni för strö? Enda negativa med mitt "nya" släp är att det är otroligt...
Svar
2
· Visningar
895
Utrustning Vår häst har tuggat sönder sitt älskade Novabett. Där ären stor spricka i och går säkert av när som helst. Nu vill jag ha tips till...
Svar
15
· Visningar
3 291
Utrustning Sitter och tittar på ridbyxor på nätet. Jag har ridit i oskott länge och funderar nu på någon typ av skoning. Det slår mig att för tjugo...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: mumin
·
Utrustning Hej! Efter en ofrivillig avsittning har min Charles Owen Wellington hjälm gått i bitar och jag planerar nu att köpa en KEP hjälm. Är det...
Svar
4
· Visningar
3 183
Senast: Liten
·
Utrustning Har en överbyggd welsh Cob och sadel är ju inte så lätt. Kom precis att tänka på att det finns ju många överbyggda guarters och undrar...
Svar
0
· Visningar
487
Senast: HannaZ
·
Utrustning Letar lite smått efter dressyrsadel till min 4åriga D-ponny. Sadelutprovaren är tyvärr mammaledig så får söka lite på egen hand ett tag...
Svar
3
· Visningar
2 131
Senast: _Zacke_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka