PS of sweden

de ps träns jag klämt på har jag inte varit så förtjust i. i mitt tycke så är det för klent läder, dvs lite för tunt, lite för torrt och lite för oelastiskt.
är inte så glad i equipe eller dyon heller. antares är bra och os är också bra, men vem tusan har 4" att lägga på ett träns ;/,

Inte jag, så jag köper Sabre. Superbt engelskt läder. Bara att plocka ihop de delar man vill ha, eller inte ha. Jag rider aldrig med nosgrimma, så jag har ingen lust att betala för en sån.

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 940
Senast: super
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 363
Senast: MML
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
2 082
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 911
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar