Gud vad de flyttar runt då !!=DJa den skulle flyttas, men jag vet inte exakt vart den skulle hamna. Det skulle dock inte påverka sortimentet sa dom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud vad de flyttar runt då !!=DJa den skulle flyttas, men jag vet inte exakt vart den skulle hamna. Det skulle dock inte påverka sortimentet sa dom
JaGud vad de flyttar runt då !!=D
Jag förstår inte ? den har ju varit där nere senaste året iaf? vart skulle den flytta ? flytta igen?
Hur skramlar man ihop rabattchekar på Ullared?Hemma efter 11 timmar på gekås. Totalt tomt på folk under morgonen, fylldes på lite under dagen. Men väldigt lugnt och skönt.
Tack vare en drive så skrapade jag ihop drygt 1000 spänn i "rabbatcheckar". Tyvärr gick inte så mycke pengar på hästavdelningen.
Men ett par turkosa star rider
En ursnygg glitterhjälm
Nummerlapp med bling
Himalyasaltsten.
Hyllor och ställ var väl fyllda, dock lite dåligt utbud på storlekar
Bilder kommer
Postkodsmiljonären hade en drive där när vi var där. Så om man köpte lotter så fick man presentkort på gekås. Betalade typ 1800 för lotter men fick då presentkort för 3000 Mycket bra deal, gick ur lotteriet så fort jag kom hem så mig tjänade de inget påHur skramlar man ihop rabattchekar på Ullared?
Va? De flyttade ju förra veckan. Gick du bort till Fritidsavdelningen längre bort?PANIKÅNGESTATTACK ! ! !
Det var stängt idag på häst o husdjursavdelningarna pga flytt
Va? De flyttade ju förra veckan. Gick du bort till Fritidsavdelningen längre bort?
Vi frågade personal som var där och dom sa att det skulle öppna igen till påsk. .....
Tyvärr tror jag du fått fel information. Jag var där som sagt dagen de flyttade och allt var så gott som klart redan då. Däremot var den gamla rulltrappan ner igenbommad.Vi frågade personal som var där och dom sa att det skulle öppna igen till påsk. .....
Jag har en annan av samma märke som jag älskar, den var först tänkt som tävlingshjälm men så hittade jag ju denna med glitter och med rätt märkning.Min snälla mams var på Gekås i helgen och köpte en sån hjälm som @KrullTroll visade. Sjuuukt bra pris och jag hoppa att den passar, haha.
Min snälla mams var på Gekås i helgen och köpte en sån hjälm som @KrullTroll visade. Sjuuukt bra pris och jag hoppa att den passar, haha.