Gekås Ullared shoppe og bildetråd 2016!

Jag förstår inte ? den har ju varit där nere senaste året iaf? vart skulle den flytta ? flytta igen?

Häst/husdjursavdelningen ligger på första nederplanet vid ingången men det finns ett annat nederplan bortanför kläderna där de har sport/fritid/bil, typ. Ska väl byta runt lite på sammansättningarna och skapa något mer enhetligt kanske?

Detta ständiga förändringsarbete :p

Någon som har varit där på senaste tiden? Tänkte fråga om någon sett pullarträns, täcken, boots, benskydd, benlindor och schabrak? :p:bump: Och lite annat "basic" hästutrustning

Hemma efter 11 timmar på gekås. Totalt tomt på folk under morgonen, fylldes på lite under dagen. Men väldigt lugnt och skönt.
Tack vare en drive så skrapade jag ihop drygt 1000 spänn i "rabbatcheckar". Tyvärr gick inte så mycke pengar på hästavdelningen.
Men ett par turkosa star rider
En ursnygg glitterhjälm
Nummerlapp med bling
Himalyasaltsten.

Hyllor och ställ var väl fyllda, dock lite dåligt utbud på storlekar :)
Bilder kommer ;)
Hur skramlar man ihop rabattchekar på Ullared? :confused::d

Jag var där i förrgår och de har inte flyttat hästavdelningen ännu :) Med hem kom ett nättäcke med fleece över ryggen att använda efter träningar varmare dagar, pris 119 kr. Köpte även rid- och stallstrumpor, en Stallboken Väst, några grimskaft, en longerlina och lite putsgrejor. Bra sortiment även om jag har det mesta jag behöver redan :sneaky:

Jag var där igår, och det var också dagen då hästsortimentet flyttades. Det var inte direkt stökigt, men de hade ju inte börjat skylta eller fronta särskilt mycket så det var svårt att få överblick.

Inga spännande köp, ett par ridtights och mest förbrukningsartiklar inhandlades.

Hej!
Är det någon som vet om de fortfarande har horseware-täcken & isf ungefär vilka täcken som finns i deras sortiment & ungefärliga priser? :)
Tack på förhand! <3

Vi frågade personal som var där och dom sa att det skulle öppna igen till påsk. .....
Tyvärr tror jag du fått fel information. Jag var där som sagt dagen de flyttade och allt var så gott som klart redan då. Däremot var den gamla rulltrappan ner igenbommad.

Någon som vet hur det ser ut med stängsel och tillbehör? Finns det ex stängselband och isolatorer? Och isf, hur ligger de prismässigt jämfört med typ granngården och biltema?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 261
Senast: Lobelia
·
Utrustning Så min lille hest er øm i mage muskulaturen, og jeg lurer på å kjøpe en ny gjord til hoppsadelen. Finnes det noe ala Eric Tissant...
Svar
7
· Visningar
647
Senast: MimmiNO
·
Hästvård Jeg har en halvfoder hest som jeg har ansvar for (eier har fått baby). På torsdag oppdaget jeg en hevelse/kul under magen. Den gjorde...
Svar
5
· Visningar
990
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jeg er medrytter 2 dager i uken på en ponni hvor hesteier ikke er mye til stede. Jeg vet ikke hvor mange andre medryttere han har men...
Svar
1
· Visningar
1 244
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Hjälp