Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har för mig att den kostade 298:- eller om det var 349:-Vad kostade den?
Jag var där idag och jag tycker att det är ungefär samma utbud som tidigare. Kanske lite mindre på några små områden, men annars så är det samma. Det är rymligare och man får en bättre överblick tycker jag.Noen som har vært der i det siste? Hvordan er hesteavdelingen nå som den har flyttet? Bedre eller dårligere eller det samme? Kjedelig å måtte gå igjennom hele varehuset for å komme dit da.
De har iaf Trikems sortiment och jag har för mig att de har delar av Biofarmabs också.Någon som vet hur det ser ut på fodertillskotts-fronten? har de några av kraffts produkter? Eller har haft? Eller ska man ge upp hoppet om att finna något sådant där?
När jag var där i mars hade de krafft fodertillskottNågon som vet hur det ser ut på fodertillskotts-fronten? har de några av kraffts produkter? Eller har haft? Eller ska man ge upp hoppet om att finna något sådant där?
Finns ett ställe där man kan lämna in hunden, tror det heter hund stall eller något liknande och drivs av ge-kås.nån som varit där nyligen? finns det bra saker? horseware täcken?
Funderar på att åka nästa söndag, är det kaos då?
Någon som vet om man kan göra av med sin hund någonstans?
Åker själv så kan inte turas om att vänta utanför med hunden, och är ju antagligen för varmt för att ajg ska kunna lämna henne. Känns dyrt att typ hyra en stuga för att lämna henne en timme, eller två :P
tack! ska kolla upp detFinns ett ställe där man kan lämna in hunden, tror det heter hund stall eller något liknande och drivs av ge-kås.