Gekås Ullared shoppe og bildetråd 2016!

Har fyndat mycket smått och gott idag. Horseware amigo 0gram och 100gram. Har aldrig köpt schabrak där trots mååånga besök men nu åkte det med två jättefina :love: svarta glitterboots och svarta med vita stjärnor. Pälsglans, insektsspray, grimmor och massa mer :d en svart väst och hvpolo-strumpor och handskar till matte med :p

Jag vet att jag var där i förra veckan, tyckte avdelningen var mycket bättre när den var på nedervåningen precis innanför ingången. Ogillade att behöva springa igenom halva varuhuset för att komma dit den låg nu, kändes verkligen som den låg längst in och längst bort sedan när man väl kom ner till det plan det låg på.

Känslan jag fick då var att utbudet var lite utplockat, hade förvisso inte så mycket tid att titta, då det tog sån tid att komma dit och jag var bara inne en snabbis på min rast.
Var knappt någon kö till kassorna heller, då det inte blev så mycket handlat. Hade jag haft mer tid hade jag nog letat efter något till hästen. Lite synd när jag ändå var där.

Noen som har vært der i det siste? Hvordan er hesteavdelingen nå som den har flyttet? Bedre eller dårligere eller det samme? Kjedelig å måtte gå igjennom hele varehuset for å komme dit da.

Noen som har vært der i det siste? Hvordan er hesteavdelingen nå som den har flyttet? Bedre eller dårligere eller det samme? Kjedelig å måtte gå igjennom hele varehuset for å komme dit da.
Jag var där idag och jag tycker att det är ungefär samma utbud som tidigare. Kanske lite mindre på några små områden, men annars så är det samma. Det är rymligare och man får en bättre överblick tycker jag.

Jag köpte bara flugspray, flughuva och en piké idag, men jag var inte ute efter något speciellt.

Någon som vet hur det ser ut på fodertillskotts-fronten? har de några av kraffts produkter? Eller har haft? Eller ska man ge upp hoppet om att finna något sådant där? :)

Någon som vet hur det ser ut på fodertillskotts-fronten? har de några av kraffts produkter? Eller har haft? Eller ska man ge upp hoppet om att finna något sådant där? :)
De har iaf Trikems sortiment och jag har för mig att de har delar av Biofarmabs också.

Jag ska till Ullared vecka 29, äntligen!! :D

Hur ser det ut med eksemtäcken och -huvor? Ska spana till kompisen ;) Hon var där förra året och köpte två Jacson eksemtäcken för 400 kr styck, så nått sånt vore ju inte helt fel :angel: annars är det mest huvor hon är intresserad av.

Var där i söndags, tyckte hästavdelningen blivit mycket sämre. Var egentligen inte på jakt efter något speciellt men ändå! :(:down:

Jeg skal dit i uke 29 eller 30, gleder meg! Skal se etter eksemdekken, HW-dekken, fluemasker, biofarmab produkter, krafft vitaminbøtte, div pleiemidler, star rider ridebukse eller annen tynn sommerridebukse, hv polo-ting, mountain horse-ting og mye annet. Skal også se etter ELF-sminke, har hørt de skal ha det der. Ikke helt hesterelatert da, men men. :) Drar innom Børjes også på samme turen.

Veldig synd hesteavd har blitt dårligere. :/ Håper jeg finner noen gode kupp likevel. Er jo ingenting jeg egentlig trenger, men gøy å dra dit likevel. Blitt en årlig tradisjon å dra dit. I år skal vi overnatte også. Ikke på ullaredhotellet, men på Freadals trädgårdskafé tror jeg stedet het.

nån som varit där nyligen? finns det bra saker? horseware täcken?
Funderar på att åka nästa söndag, är det kaos då?
Någon som vet om man kan göra av med sin hund någonstans?
Åker själv så kan inte turas om att vänta utanför med hunden, och är ju antagligen för varmt för att ajg ska kunna lämna henne. Känns dyrt att typ hyra en stuga för att lämna henne en timme, eller två :P

nån som varit där nyligen? finns det bra saker? horseware täcken?
Funderar på att åka nästa söndag, är det kaos då?
Någon som vet om man kan göra av med sin hund någonstans?
Åker själv så kan inte turas om att vänta utanför med hunden, och är ju antagligen för varmt för att ajg ska kunna lämna henne. Känns dyrt att typ hyra en stuga för att lämna henne en timme, eller två :P
Finns ett ställe där man kan lämna in hunden, tror det heter hund stall eller något liknande och drivs av ge-kås.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 261
Senast: Lobelia
·
Utrustning Så min lille hest er øm i mage muskulaturen, og jeg lurer på å kjøpe en ny gjord til hoppsadelen. Finnes det noe ala Eric Tissant...
Svar
7
· Visningar
647
Senast: MimmiNO
·
Hästvård Jeg har en halvfoder hest som jeg har ansvar for (eier har fått baby). På torsdag oppdaget jeg en hevelse/kul under magen. Den gjorde...
Svar
5
· Visningar
990
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jeg er medrytter 2 dager i uken på en ponni hvor hesteier ikke er mye til stede. Jeg vet ikke hvor mange andre medryttere han har men...
Svar
1
· Visningar
1 244
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka